• LIFE&STYLE

    Η απάντηση της Unilever στην παγκόσμια ανησυχία της μαγιονέζας : Ένα μπουκάλι squeeze (που το συμπιέζεις)


    Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τροφίμων στον κόσμο, έχει μια πιο αισιόδοξη αίσθηση ότι μπορεί να αντιμετωπίσει την παγκόσμια ύφεση στη ζήτηση του κρεμώδους προϊόντος.

    Η «Unilever» ανέφερε ότι η δική της μάρκα «Hellmann’s» αυξήθηκε κατά 7 % το 2015, αποδίδοντας την ανάπτυξη στην απόφασή της να προμηθεύεται μόνο αυγά ελευθέρας βοσκής και σε ένα μπουκάλι που σχεδιάστηκε πρόσφατα, το οποίο συμπιέζεις και υποτίθεται ότι μειώνει τη σπατάλη της μαγιονέζας. Η εταιρεία έχει πει ότι, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές χάνουν τυπικά περίπου 1.000 κιλά μαγιονέζας κάθε χρόνο, επειδή αρκετή ποσότητα κολλάει σε δύσκολα σημεία των δοχείων της.

    (Το γεγονός ότι η νέα συσκευασία ισοδυναμεί με μία αύξηση της τιμής περίπου 30% ανά ουγγιά, συγκρίνοντας τις τρέχουσες τιμές ενός βάζου της «Hellmann» που ζυγίζει 30 ουγιές, με ένα μπουκάλι συμπίεσης (squeeze bottle) που ζυγίζει 20 ουγκιές – δεν έβλαψε την απόδοση της μαγιονέζας της «Unilever», επίσης).

    Η θετική είδηση ​​έρχεται καθώς η «Unilever» συνεχίζει να περνάει με κόπο αυτήν την ύφεση πολλών ετών στις πωλήσεις της μαγιονέζας. Το 2014, οι λιανικές πωλήσεις της μαγιονέζας μειώθηκαν κατά 1,5 % στις ΗΠΑ και πάνω από 9 % σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με την Εταιρεία Έρευνας Αγοράς «Euromonitor».

    (Η υδρόγειος βιώνει μαζική ανησυχία για τη μαγιονέζα)

    Σε μια πρόσφατη ανάλυση εσόδων με τους επενδυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Unilever» ο Paul Polman δήλωσε ότι η ανάπτυξη της «Hellmann’s» το 2015 ήρθε παρά την αυξανόμενη πίεση από τον ανταγωνισμό, συμπεριλαμβανομένης της βιομηχανίας μαγιονέζας «Hampton Creek» η οποία έφερε μεγάλη αναταραχή. Τον Δεκέμβριο του 2015, η «Unilever» ήταν στήθος με στήθος με την «Hampton Creek» πριν η Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων αποφασίσει αν το προϊόν της «Hampton Creek» που είναι η μαγιονέζα χωρίς αυγά,  θα μπορούσε να διατεθεί στο εμπόριο ως «Mayo».  Η «Hampton Creek» τελικά αποχώρησε νικήτρια από αυτόν τον αγώνα.

    http://qz.com/597842/unilevers-answer-to-the-global-mayonnaise-malaise-a-squeeze-bottle/

     



    ΣΧΟΛΙΑ