ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στα νέα προϊόντα, όπως το αφροντούς Dove, ποντάρει η Unilever για να αυξήσει τις πωλήσεις, καθώς είναι δύσκολο να αυξήσει τις τιμές προϊόντων με πολλά χρόνια παρουσίας στα ράφια των καταστημάτων, όπως είναι η μαγιονέζα Hellmann’s.
Πέρυσι, ο αγγλο-ολλανδικός κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων λάνσαρε πέντε νέα brands στον τομέα της ατομικής φροντίδας, μεταξύ των οποίων και η λοσιόν Hijab Fresh, μία λοσιόν για τα χέρια και το σώμα που απευθύνεται στους Μουσουλμάνους καταναλωτές, όπως και σαπούνια ειδικά για μωρά. Οι κινήσεις αυτές οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων που ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών στο δ’ τρίμηνο.
Τα αποτελέσματα, όμως, αυτά ήρθαν σε μια δύσκολη χρονιά για τη Unilever, η οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια εχθρική πρόταση εξαγοράς από την Kraft Heinz Co., να πουλήσει τις μαργαρίνες της στην εταιρεία private equity KKR και να αυξήσει τις προβλέψεις της για τις εξοικονομήσεις κόστους και την κερδοφορία έτσι ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί αντιπάλους που παρουσίαζαν ταχύτερους ρυθμούς αύξησης κερδών.
Η Unilever αναμένει αύξηση εσόδων 3%-5% φέτος, καθώς οι φορολογικές μειώσεις στις ΗΠΑ ενισχύουν την παγκόσμια οικονομική μεγέθυνση, ανέφερε στην τηλεόραση του Bloomberg ο CEO της εταιρείας Paul Polman.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θεόδωρος Καλοτίνης: Από τον Έλληνα βασιλιά των γκουρμέ αρωμάτων για τον Βασιλιά Κάρολο
- Συνεχίζεται το σφυροκόπημα της Γάζας – Η «ακλόνητη» υποστήριξη των ΗΠΑ και οι διαπραγματεύσεις για το μέλλον της περιοχής
- Κλείνουν στις 15:30 οι σταθμοί του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» με εντολή της ΕΛ.ΑΣ
- Εφιάλτης στη Nestlé: Η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αντιμετωπίζει κρίση
