• LIFE&STYLE

    Σαρώνει η ιατρική επιχείρηση με… άρωμα γυναίκας (με μαντίλα) στο Λονδίνο


    Οι επισκέψεις στον οδοντίατρο είναι για τους περισσότερους από μας τραυματικές. Κρύος ιδρώτας, πόνος, ενοχλήσεις, ο ήχος του τροχού καθώς τρίβεται πάνω στα δόντια – μην τα πολυλογούμε, όλοι λίγο-πολύ τα έχουμε περάσει.

    Όμως μία εταιρεία στο Λονδίνο, ονόματι Neem Tree, φιλοδοξεί να τα αλλάξει όλα αυτά.

    Η εταιρεία που έχει πάρει το όνομά της από ένα δέντρο του οποίου τα κλαδιά χρησιμοποιούνται παραδοσιακά στην Ινδία ως οδοντόβουρτσες, ιδρύθηκε το 2004 και σήμερα διαθέτει τέσσερα ιατρεία, στα οποία σκοπεύει να προσθέσει ακόμα δέκα στα επόμενα πέντε χρόνια.

    Όπως υποστηρίζει η οδοντίατρος Smita Mehra, εκ των ιδρυτών της Neem Tree, η επίσκεψη στον οδοντίατρο δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται ως κάτι το οποίο κάνουμε αναγκαστικά, αλλά ως κάτι που θέλουμε οι ίδιοι να κάνουμε. «Έρχεσαι εδώ επειδή είναι επιθυμητό. Το παράπλευρο αποτέλεσμα είναι ότι φτιάχνουμε τα δόντια σου και σε φροντίζουμε», δηλώνει στην εφημερίδα Evening Standard.

    Για να γίνει η εμπειρία του οδοντιάτρου ευχάριστη, μετράει όμως και η επιλογή του προσωπικού. Όπως σημειώνει η Mehra: «Όταν αναζητούμε προσωπικό, τους κάνω τη συνέντευξη σαν να ήμουν ασθενής και αναρωτιέμαι: πώς θα ένιωθα μαζί σου; Είναι τα πάντα, από την πρώτη χειραψία μέχρι το να κάθομαι και να μιλάω μαζί σου. Πολλά από αυτά έχουν να κάνουν με την προσωπική αίσθηση, γιατί είναι μία τόσο προσωπική εμπειρία».

    Τα οδοντιατρεία της Neem Tree μοιάζουν περισσότερο με σπα παρά με οδοντιατρεία, αν και οι αίθουσες ακτινογραφιών και αποστείρωσης στο πίσω μέρος σου θυμίζουν πού βρίσκεσαι.

    Η αρχή ήταν δύσκολη για τη Mehra. «Ήμουν κάπως σαν λαγός που βλέπει τα φώτα του αυτοκινήτου να έρχονται καταπάνω του. Ήταν πολύ δύσκολο. Εκείνη την περίοδο δεν είχαμε τις επιχειρηματικές γνώσεις που έχουμε τώρα. Ήταν λίγο τρελό, αλλά δε θα ήθελα να έχω κάνει τίποτα διαφορετικό, γιατί αυτό ήταν το ξεκίνημα του πού βρισκόμαστε τώρα. Αν αυτό δεν είχε συμβεί, δε θα ήμασταν εδώ», εξηγεί.

    Οι περισσότεροι από τους πελάτες είναι επαγγελματίες ηλικίας 30-50 ετών, με ένα ή δύο παιδιά, ενώ τα οδοντιατρεία χαρακτηρίζονται από ευέλικτα ωράρια, που κάποιες μέρες εκτείνονται από τις 7 το πρωί ως τις 9 το βράδυ.

    «Μας ενδιέφερε πολύ η τυπικότητα. Να προσφέρουμε ευέλικτα ωράρια, να εξασφαλίζουμε ότι θα σηκώνουμε το τηλέφωνο το πολύ στον τρίτο χτύπο. Δεν μπορούσες να έρθεις ούτε ένα λεπτό αργότερα, γιατί κάποιος θα είχε το αφεντικό του από την Αμερική να τον περιμένει», λέει η Mehra.

    Πλέον η Neem Tree συνεργάζεται με τη Zayba Sheikh, που διαχειρίζεται εν μέρει την επενδυτική εταιρεία Sheikh Holdings και είναι και η ίδια οδοντίατρος, και αναζητούσε προοπτικές επενδύσεων στον τομέα της οδοντιατρικής.

    «Χρειαζόμουν την εμπειρία και την τεχνογνωσία κάποιου άλλου και αυτό το επιχειρηματικό ταλέντο, και ήμουν τυχερή που γνώρισα τη Smita. Μπορούμε να επεκτείνουμε αυτήν την επιχείρηση σε κάτι πολύ ουσιαστικό και ιδιαίτερο, κάτι ποιοτικό και στοχευμένο στους ασθενείς», τονίζει η Sheikh. «Το όνειρό μου ήταν πάντα να ανοίξω κάτι πολύ μεγαλύτερο και να μην έχω απλά ένα οδοντιατρείο, αλλά κάτι πιο ιδιαίτερο», προσθέτει – και τώρα φαίνεται πως το έχει…



    ΣΧΟΛΙΑ