Business Of Fashion

Και όμως… αγοράζουν ρούχα για μια selfie στο Instagram

  • NewsRoom


αγορά ρούχων για μια εκδήλωση και η επιστροφή τους και πάλι στο κατάστημα είναι μια πρακτική που αποτελεί συνήθεια για πολλούς κατοίκους του εξωτερικού. Αυτό που κάνει εντύπωση όμως, είναι πως πολλοί πελάτες προχωρούν στην αγορά ενός ενδύματος μόνο για να τραβήξουν μια φωτογραφία που θα δημοσιεύσουν στο Instagram και έπειτα τα επιστρέφουν στο κατάστημα – όλο αυτό για να χαρίσουν στους followers τους άλλη μια φωτογραφία για να θαυμάσουν.

Χαρακτηριστικό είναι πως σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία πιστωτικών καρτών Barclaycard, σχεδόν ένας στους δέκα αγοραστές στη Βρετανία (ποσοστό 9%) παραδέχεται πως πληρώνει για ρούχα ώστε να τα χρησιμοποιήσει μονάχα για μια φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόλις το «outfit της ημέρας» βρεθεί στο Instagram, επιστρέφεται στο κατάστημα.

Για την έρευνα ρωτήθηκαν πάνω από 2.000 ενήλικες, ενώ αποδείχθηκε πως τα άτομα ηλικίας 35-44 ετών έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κάτι τέτοιο. Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως οι άνδρες είναι το ίδιο επιρρεπείς με τις γυναίκες στη συνήθεια αυτή.

Σημαντική παράλειψη βέβαια της έρευνας είναι πως στα ευρήματα της δεν συμπεριλαμβάνει τους έφηβους, οι οποίοι φυσικά είναι και οι κύριοι χρήστες του Instagram.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

IRL street style • (RG: @lyonsfeel)

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Rent the Runway (@renttherunway) στις

H αυξημένη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθιστά τον καθέναν – όχι μόνο τους celebrities – ικανό να διαχειρίζεται το δικό του brand και να το προβάλλει στο διαδίκτυο.

Υπάρχουν μάρκες που ενδείκνυνται ειδικά για αγορά από χρήστες του Ιnstagram. Η Άλισον Ντέιβις, ειδική στα θέματα μόδας, γράφει στο thecut.com πως «υπάρχουν συγκεκριμένα ρούχα που προορίζονται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να φορεθούν μια φορά, ίσως και δύο, να φωτογραφηθούν και μετά να περάσουν στα… αζήτητα.

Ακόμα μια τάση ιδιαίτερα διαδεδομένη τόσο στο εξωτερικό όσο και στη χώρα μας είναι η ενοικίαση ρούχων από διάσημους σχεδιαστές έναντι αμοιβής ώστε οι χρήστες των social media να τα διαφημίζουν.



ΣΧΟΛΙΑ