ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ευθεία επίθεση στη Louis Vuitton έχει εξαπολύσει η Gucci, η οποία, απ’ ό,τι φαίνεται, θεωρεί ότι τα διακοσμημένα με κρύσταλλα γυαλιά ηλίου και οι βαμμένες τσάντες του σχεδιαστή Alessandro Michele μπορούν να γίνουν σχεδόν τόσο κερδοφόρες όσο και οι τσάντες από καμβά του οίκου Louis Vuitton.
Παρουσιάζοντας αύξηση 45% πέρυσι, τα ετήσια έσοδα του οίκου Gucci διαμορφώθηκαν στα 6,2 δισ. ευρώ, υπερβαίνοντας τα έσοδα της ανταγωνιστικής Hermes International. Τώρα, το ιταλικό brand, το οποίο ανήκει στην γαλλική Kering, έχει βάλει πλώρη να πιάσει τα 10 δισ. ευρώ, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της εταιρείας σε επενδυτές την Πέμπτη.
Αν και δεν έχει δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, η Gucci ανέφερε επίσης ότι στοχεύει να διευρύνει το περιθώριο λειτουργικών κερδών τουλάχιστον στο 40%, από 34% που ήταν πέρυσι, πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής τη Louis Vuitton, που εκτιμάται ότι έχει το υψηλότερο περιθώριο κέρδους στον κλάδο.
Για να επιτύχει τους νέους στόχους της, η Gucci σχεδιάζει να αυξήσει την επιφάνεια των καταστημάτων της με ρυθμό της τάξης του 3% ετησίως και να τριπλασιάσει τις online πωλήσεις, οι οποίες πέρυσι ανήλθαν σε 270 εκατ. ευρώ.
Ταυτόχρονα, θα εστιάσει περισσότερο στο δικό της δίκτυο καταστημάτων, καθώς θέλει να μειώσει την εξάρτησή της από τις εταιρείες διανομής.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θάνος Πλεύρης στο mononews: Στη φυλακή έως 5 χρόνια όποιος μετανάστης δεν παίρνει άσυλο – Πότε θα μπαίνει «βραχιολάκι»
- XRTC: Οι 6 αδυναμίες της ελληνικής ακτοπλοΐας αλλά και οι προοπτικές στον νέο κύκλο ανάπτυξής της
- Το αξέχαστο πάρτι του Ανδρεάδη στη Μύκονο με καλεσμένο τον Αρνό της Louis Vuitton, πού βρίσκεται το Theolina του Θ. Φέσσα, οι τραπεζίτες που βρέθηκαν στην Αντίπαρο και μία παγκόσμια πρεμιέρα στο Ναύπλιο
- Ασφαλιστική αγορά: Συναγερμός για τα κόστη υγείας – Ανησυχίες και νέες προτάσεις μετά την έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού
