• Business Of Fashion

    Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της H&M για πέμπτο τρίμηνο – Θα μεταφραστούν όμως σε κέρδη;

    • NewsRoom
    H&M


    Οι πωλήσεις της Hennes & Mauritz AB (H&M) αυξήθηκαν για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς ο σουηδικός λιανοπωλητής προσπαθεί να μειώσει τη συσσώρευση αποθεμάτων και να σταματήσει την πτώση των κερδών εδώ τρία χρόνια.

    Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11% σε 57,5 ​​δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (6,1 δισεκατομμύρια δολάρια) το τρίμηνο μέχρι τον Μάιο. Οι αναλυτές ανέμεναν 57,1 δισεκατομμύρια κορώνες, σύμφωνα με το Reuters.

    Ο αριθμός δείχνει ότι η H&M μπορεί να έχει κάνει κάποια βήματα στο να μειώσει το υψηλό επίπεδο αποθεμάτων της. Η εταιρεία, η οποία είχε υποσχεθεί να μειώσει τις εκπτώσεις, δήλωσε ότι οι πρωτοβουλίες ανακύκλωσης αρχίζουν να αποδίδουν, αν και οι προκλήσεις παραμένουν. Το μεγάλο ερώτημα είναι εάν αυτό θα μεταφραστεί σε αύξηση των κερδών όταν η H&M δημοσιεύσει τα οικονομικά της αποτελέσματα στις 27 Ιουνίου.

    Η αύξηση των πωλήσεων κατά 6% σε τοπικό νόμισμα δείχνει επίσης ότι η H&M παρουσίασε ελαφρά επιβράδυνση τους τελευταίους δύο μήνες του πρώτου τριμήνου του 2019. Αυτό βέβαια συμβαδίζει με τους ανταγωνιστές της ανταγωνιστές όπως η Inditex SA, η οποία ανέφερε ότι οι πωλήσεις υπέστησαν πτώση πρόσφατα λόγω του βροχερού και κρύου καιρού.

    Η H&M αγωνίζεται τα τελευταία χρόνια, καθώς τα ρούχα της έχασαν την εύνοια των αγοραστών, αλλά και εν μέσω μεγάλων επενδύσεων σε διαδικτυακές πλατφόρμες.

    Η μετοχή υποχώρησε έως και 1,1% στις 9 π.μ. στη Στοκχόλμη, έχοντας ωστόσο ενισχυθεί κατά 22% φέτος. Η μετοχή της H&M μπορεί να είναι ευμετάβλητο, επειδή οι short sellers έχουν στοιχηματίσει έναντι του 18,6% των ελευθέρων διαπραγματεύσιμων μετοχών της εταιρείας, σύμφωνα με τα στοιχεία της IHS Markit.



    ΣΧΟΛΙΑ