• Business Of Fashion

    Αυτό το brand-«αδερφάκι» των Zara ξαφνικά έγινε ανάρπαστο

    • NewsRoom


    Η αφοσίωσή μας στα Zara είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά το τελευταίο διάστημα οι fashionistas στρέφονται και προς μια άλλη κατεύθυνση. Όλα τα στιλιστικά σημάδια οδηγούν στο «αδερφάκι» του ισπανικού brand, τα Bershka.

    Υπάρχουν πολλές πλευρές στην ομάδα της Inditex, μητρικής εταιρίας των Zara. H Uterqüe, για παράδειγμα, είναι το παλαιότερο, πιο εκλεπτυσμένο «αδερφάκι», τα Pull and Bear έχουν μια πιο casual προσέγγιση και η Massimo Dutti είναι για τις σικ καριερίστες εκεί έξω. Τα Bershka παρέμεναν εκτός του ραντάρ των κοριτσιών της μόδας, καθώς πάντα επικρατούσε η άποψη ότι απευθύνονται σε πολύ νεότερο κοινό. Ωστόσο, μια στροφή φαίνεται πως έχει αρχίσει στο brand και αυτοί που παρακολουθούν την μόδα αρχίζουν να την προσέχουν.

    Την προηγούμενη σεζόν η γνωστή blogger Tamu McPherson του All The Pretty Birds  φωτογραφήθηκε με ένα κόκκινο τζάκετ των Bershka, το οποίο ξεπούλησε αμέσως. Στην συνέχεια πολλά κορίτσια του Instagram άρχισαν να περηφανεύονται ότι κατάφεραν να εντοπίσουν κάποια από τα τελευταία κομμάτια του τζάκετ, μαζί με το hashtag #BershkaStyle, αναφέρει το Who What Wear.

    Από ό,τι φαίνεται το brand περιέχει αρκετές κατάλληλες επιλογές για τις 20 ή 30-κάτι γυναίκες. Παρακάτω είναι η ζωντανή απόδειξη των fashionistas που επιλέγουν ολοένα και περισσότερο τα κομμάτια του brand.



    ΣΧΟΛΙΑ