• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Τζ. Κουτσολιούτσος (Folli Follie): Ο τουρισμός ασπίδα στην κρίση της ελληνικής αγοράς – Σχέδια και για την Καλογήρου

    Τζώρτζης Κουτσολιούτσος Folli Follie

    Τζώρτζης Κουτσολιούτσος. Folli Follie


    Στην αξιοποίηση του τουριστικού ρεύματος, που ολοένα αυξάνεται προς την χώρα μας εστιάζει ο όμιλος της Folli Follie.

    Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Τζώρτζης Κουτσολιούτσος στο περιθώριο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων, ο όμιλος ύστερα από το χειρότερο α’ τρίμηνο “απο την έναρξη της επταετούς κρίσης» εμφανίζει θετικές ενδείξεις στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς καθώς έχει τοποθετηθεί στρατηγικά σε τουριστικές περιοχές της χώρας.

    Είναι ενδεικτικό πως στο πεντάμηνο του 2017, οι tax free πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 60% στο πολυκατάστημα στο City Link και κατά 32% στο Μediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.

    Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, οι οποίες αποτελούν το μέλλον και στο λιανεμπόριο.

    Συγκεκριμένα, ο κ. Κουτσολιούτσος στοχεύει στην προώθηση του online και mobile καναλιού, ώστε σε βάθος χρόνου να συνεισφέρει το 30% των πωλήσεων του ομίλου.

    Στα σχέδια της Folli Follie είναι και το λανσάρισμα νέων concept καταστημάτων, όπως το πρόσφατο Sport Loft που συγκεντρώνει high end αθλητικά είδη ενώ δεν αποκλείεται η ανάληψη νέων αντιπροσωπειών στο εγγύς μέλλον.

    Πλάνα υπάρχουν και για την αλυσίδα Καλογήρου, στην προσπάθεια διάσωσης της οποίας συμμετέχει και η Αττικά Πολυκαταστήματα.

    Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Folli Follie, εξετάζεται σε βάθος χρόνου η επέκταση της φίρμας σε Ρουμανία και Βουλγαρία.

    Να σημειωθεί ότι η γενική συνέλευση της εταιρείας ενέκρινε την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου, μετατρέψιμου έως του ποσού των 300 εκατ. ευρώ.

    Τα νέα κεφάλαια θα διατεθούν για την αναχρηματοδότηση του δανεισμού του ομίλου. Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει υφιστάμενο ομολογιακό δάνειο ύψους 250 εκατ. ευρώ που λήγει στα μέσα στο 2019. Εκδόθηκε το 2014 σε μια ευνοική συγκυρία με επιτόκιο 1,7% στη διεθνή αγορά.

    Επιπλέον, η διοίκηση ζήτησε εκ των προτέρων την έγκριση από τους μετόχους, ώστε να είναι προετοιμασμένη μέσα στο επόμενο διάστημα, εφόσον υπάρξει η δυνατότητα νέας έκδοσης με ευνοϊκούς όρους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αλέξης Τσίπρας: Έχει δυο μήνες καιρό

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Όλοι αγαπημένοι στον Ελλάκτωρα!!!

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Ροδόπουλος (EEL): «Μόνο το τρένο μπορεί να μειώσει το κόστος μεταφοράς των προϊόντων»



    ΣΧΟΛΙΑ