• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Chipita: Υπέγραψε MOU με την Britannia Industries και ετοιμάζεται να κατακτήσει την αγορά της Ινδίας

    Σπύρος Θεοδωρόπουλος, ετών 59. Διευθύνων Σύμβουλος Chipita.

    Σπύρος Θεοδωρόπουλος


    Στην υπογραφή μη δεσμευτικού MOU για την συνεργασία της με την Britannia Industries στην Ινδία προχώρησε η Chipita, για τη δημιουργία μιας νέας κοινοπραξίας με στόχο να κατακτήσει την ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά της μεγάλης ασιατικής χώρας.

    «Υπογράψαμε μη δεσμευτικό MOU και εργαζόμαστε προς την επισημοποίηση μιας κοινοπραξίας. Βλέπουμε τεράστια επέκταση μέσω αυτής της συνεργασίας, αφού οι κατηγορίες είναι εξαιρετικά επεκτάσιμες και αποτελούν προϊόντα-γέφυρα μεταξύ των μπισκότων, των σοκολατών και των φρέσκων αρτοποιημάτων, σε ανταγωνιστικές τιμές», δήλωσε στους Economic Times ο γενικός διευθυντής της Britannia, Varun Berrry.

    Η επίσημη ανακοίνωση για την έναρξη της συνεργασίας αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.

    Ο κ. Berry δήλωσε πως η Britannia θα δημιουργήσει νέες εγκαταστάσεις δίπλα στις υφιστάμενες μονάδες της, σε μια επένδυση που θα φτάσει τα 11 εκατ. ευρώ. Η επιλογή του χώρου έγινε προκειμένου να βελτιστοποιήσει το κόστος των logistics και να ενισχυθεί στην αλυσίδα προμηθειών και στα δίκτυα διανομής.

    «Αυτή η συνεργασία μάς δίνει έναν μακρύ διάδρομο για επιθετική ανάπτυξη σε μια εντελώς νέα κατηγορία», σημείωσε ο κ. Berry. Η διάθεση σε διάφορες αγορές, μεταξύ των οποίων και σύγχρονα εμπορικά καταστήματα και μικρότερες αγορές, αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους.

    Τα αλμυρά σνακ στην Ινδία αναμένεται να καταγράψουν ετήσια αύξηση 12% μέχρι το 2020, με πωλήσεις που θα αγγίζουν τις 445 δισ. ρουπίες. .

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Chipita κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος δήλωσε πως εκτός της Ευρώπης, σε κάθε χώρα η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω κοινοπραξιών. «Η ποικιλομορφία και ο νεαρός σε ηλικία πληθυσμός της ινδικής αγοράς μάς καθιστά πολύ αισιόδοξους για την ανάπτυξη εκεί».

    Η Chipita είχε μια μικρή παρουσία στην Ινδία, καθώς τα τελευταία τέσσερα χρόνια πωλούσε το brand γλυκισμάτων Fineti.

    Το γ’ τρίμηνο η Britannia Industries κατέγραψε αύξηση 7,1% στα καθαρά κέρδη, στα 210,8 ρουπίες Crore, με τον όγκο να αυξάνεται κατά 2%.

    Η συνεργασία με την Chipita αποτελεί την πρώτη κοινοπραξία που θα επισημοποιήσει η Britannia, μετά τη λύση των συνεργασιών της με τη Fonterra Dairy της Νέας Ζηλανδίας και τη γαλλική Groupe Danone, το 2009.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Reds: Συμφωνία με την Zara για τη δημιουργία του μεγαλύτερου καταστήματος της αλυσίδας στην Ελλάδα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποια ναυπηγεία θα κατασκευάσουν τελικά τα επόμενα VLCCs των Αντώνη και Φίλιππου Λαιμού;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Τρύφων: Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία θα παραμείνει «εδώ» με κάποιες προϋποθέσεις



    ΣΧΟΛΙΑ