• First Top Stories

    Ν. Παππάς – Ύποπτη εντολή για νέα μελέτη για τις τηλεοπτικές άδειες

    Παππάς

    Νίκος Παππάς


    Ερωτηματικά γεννά η εντολή του υπουργού επικρατείας κ. Νίκου Παππά να αναθέσει στο Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Φλωρεντίας την εκπόνηση μιας νέας μελέτης για τις τηλεοπτικές άδειες. Η κίνηση αυτή, εν μέσω περιόδου στην οποία βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός, χαρακτηρίζεται από παράγοντες της αγοράς το λιγότερο ύποπτη καθώς όπως επισημαίνουν αρμοδίως, πρόθεση της κυβέρνησης είναι να αυξήσει εκ των υστέρων τον οριστικό αριθμό των αδειών από 4 σε 5 ή 6. Εάν πράγματι συμβαίνει αυτό, τότε θεωρείται δεδομένο ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι παίκτες που πέρασαν στον επόμενο γύρο του διαγωνισμού θα αποκτήσουν άδεια.

    Μάλιστα οι ίδιοι παράγοντες της αγοράς “βλέπουν” πίσω από την κίνηση Παππά τον επιχειρηματία Χρήστο Καλογρίτσα, ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου φαίνεται διατεθειμένος να δημιουργήσει το κανάλι του Σύριζα, δηλαδή ένα τηλεοπτικό σταθμό ο οποίος θα εκφράζει πλήρως τις απόψεις της κυβέρνησης.

    Η απόφαση της Γενικής Γραμματείας
    Η απόφαση της Γενικής Γραμματείας

    Επίσης ένα ακόμα ερωτηματικό δημιουργείται διαβάζοντας το κείμενο της απόφασης (κατ’ εντολή του υπουργού Επικρατείας, κ. Νίκου Παππά) του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας κ. Ελευθέριου Κρέτσου, όπου γίνεται λόγος για “οριστική εμπειρογνωμοσύνη”. Άρα η κυβέρνηση έτρεχε ένα επίσημο διαγωνισμό και μάλιστα μείζονος σημασίας με μια προσωρινή εμπειρογνωμοσύνη? Και αν ναι γιατί δεν το διευκρίνισε νωρίτερα, παρά μόνο λίγες εβδομάδες πριν την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ανακοινώνει πως αλλάζει τους όρους της διαδικασίας?

    Η ανάθεση μελέτης σχετικά με τον αριθμό αδειών παροχής περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης σε έναν εξωτερικό παράγοντα όπως το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Φλωρεντίας, έρχεται σε αντίθεση με τις διαβεβαιώσεις του κ. Νίκου Παππά για “κρυστάλλινο διαγωνισμό”, καθώς δημιουργείται το εύλογο ερώτημα γιατί η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης δεν απευθύνθηκε εξ αρχής στο Ινστιτούτο για την εκπόνηση αυτής της μελέτης?

    Ο αριθμός των 4 αδειών ήταν μια απόφαση της ίδιας της Κυβέρνησης, και ο οποίος, σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου του πρωθυπουργού, καθορίστηκε από το μέγεθος της διαφημιστικής δαπάνης. Συνεπώς, να υποθέσουμε ότι στο μεσοδιάστημα αυξήθηκε κατακόρυφα το διαφημιστικό ενδιαφέρον στο βαθμό που να δικαιολογεί την αύξηση του αριθμού των τηλεοπτικών αδειών? Εάν όντως αυξηθεί ο αριθμός των αδειών τι είναι αυτό που μεσολάβησε στο να αλλάξει αυτό? Μπορούμε να μιλάμε για έναν αξιοκρατικό διαγωνισμό τη στιγμή που οι προδιαγραφές του φαίνονται να είναι ευμετάβλητες κατά το δοκούν?

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/agis-veroutis-eleftheri-epangelmaties-pigenete-stin-voulgaria/63919

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    http://www.mononews.gr/alexis-tsipras-diakopes-sto-sounio-ke-vila-tou-efoplisti/63907



    ΣΧΟΛΙΑ