ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο πλαίσιο του UN Climate Summit στην Σκωτία, το YouGov υλοποίησε μια έρευνα για λογαριασμό της GROHE σε 7 Ευρωπαϊκές χώρες, σχετικά με τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα αλλά και με το πόσο ικανοποιημένοι είναι με την πολιτική σχετικά με την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον, θέματα που αφορούν ιδιαίτερα την GROHE, η οποία προσφέρει βιώσιμες λύσεις για το μπάνιο και την κουζίνα. Τι έδειξε όμως η έρευνα;
Βιωσιμότητα: Ναι, αλλά η τιμή μετράει
Μπροστά στην απόφαση για μια αγορά, το μεγαλύτερο ποσοστό των Γερμανών (54% των ερωτηθέντων) δίνει προτεραιότητα στην τιμή, ενώ μόνο το 29% είχε τη βιωσιμότητα του προϊόντος ως προτεραιότητα. Στην ηλικιακή ομάδα 55+ όλο και περισσότεροι (31%) ενδιαφέρονται να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα. Ωστόσο, οι ερωτηθέντες που ζουν σε αγροτικές περιοχές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην τιμή (60%). Σε σχέση με άλλες χώρες, η Γερμανία είναι στη μέση της λίστας αλλά πολύ πιο μετά τη Γαλλία. Εκεί, το 49% των ερωτηθέντων δίνει σημασία στη βιωσιμότητα όταν αγοράζει ένα προϊόν. Η Ρωσία έρχεται τελευταία, με το 70% να θέτει ως πρωταρχικό κριτήριο επιλογής για αγορά την τιμή. Το 53% συμφωνεί ότι τελικά η τιμή είναι ο παράγοντας που οδηγεί στην απόφαση για την αγορά.
Το μότο όταν αγοράζουμε νέα προϊόντα: Αποφεύγουμε το πλαστικό
Όταν αγοράζουν νέα προϊόντα πολλοί συμμετέχοντες στην έρευνα δίνουν σημασία στην εξοικονόμηση ενέργειας, αποβλήτων, πλαστικού και νερού. Στη Γερμανία, η εξοικονόμηση αποβλήτων και πλαστικού έρχονται πρώτες με 62 και 59% αντίστοιχα και ακολουθούν η εξοικονόμηση ενέργειας με 57%, το νερό με 45% και στο τέλος το 39% το ζήτημα εκπομπών CO2.
Στην Δανία αυτό είναι διαφορετικό, το 53% είναι ευαισθητοποιημένο στο ζήτημα εκπομπών CO2. H Γαλλία έρχεται πρώτη στην έρευνα όσον αφορά στις εξοικονόμηση νερού σε συνάρτηση με τις νέες αγορές. Το 58% δίνει σημασία στην χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και το 47% προσέχει ιδιαίτερα στην κατανάλωση νερού.
Η δέσμευση για τη βιωσιμότητα είναι μια εταιρική φιλοσοφία
Με την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για την έλλειψη πόρων και την κλιματολογική κρίση, πολλές εταιρίες δίνουν μεγάλη έμφαση στη βιωσιμότητα ως on-trend topic.
Η GROHE έχει αγκαλιάσει το ζήτημα από το 2000 βάζοντας τα θεμέλια για μια κυκλική οικονομία με σεβασμό στο περιβάλλον και στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας στις αξίες της από πολύ νωρίς. Ο Thomas Fuhr, Leader Fittings, LIXIL International and Co-CEO GROHE AG εξηγεί: «Ως μέρος του LIXIL Corporation, η GROHΕ, επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της για την τήρηση της συμφωνίας των Παρισίων του 2015. Για παράδειγμα, η GROHE έχει μειώσει στην παραγωγή της τα επίπεδα CO2 από τον Απρίλιο του 2020. Λαμβάνουμε υπόψιν την αρχή της κυκλικής οικονομίας με Cradle-to-Cradle-Certified® προϊόντα με βάση την οποία αποφεύγουμε τα πλαστικά μπουκάλια και στηρίζουμε τους καταναλωτές που στρέφονται σε ένα βιώσιμο τρόπο ζωής. Αυτό κάνει ξεκάθαρο ότι οι εταιρίες καθοδηγούν την αλλαγή για να επαναπροσδιοριστεί το μέλλον και τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια οικονομία σε αρμονία με το περιβάλλον είναι δυνατή και αναγκαία.”