• City Stories

    To success story της Volvo: Πώς από τοπική επιχείρηση έγινε πολυτελές brand

    Volvo


    Η δημοφιλής σουηδική εταιρεία Volvo, στην 90χρονη πορεία της στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, προσέφερε στους χιλιάδες πιστούς πελάτες της μια καλά κατασκευασμένη, ασφαλή και πρακτική μεταφορά. Μετά από τόσα χρόνια και τόσα μοντέλα αυτοκινήτων, η εταιρεία έκανε μια βουτιά στον κόσμο των πολυτελών αυτοκινήτων.

    Μετά το πολυτελές SUV XC90, η Volvo εισήγαγε μια νέα γενιά πολυτελών sedan, το S90 κατά το 2016. Το S90 αντικατέστησε το sedan S80, το οποίο κοντά στο τέλος της διαδρομής του έδειξε σίγουρα την ηλικία του, ενώ το συντηρητικό του στυλ δεν μπόρεσε ποτέ να τροφοδοτήσει τις μεγάλες πωλήσεις που η Volvo θα ήθελε να δει από το μοντέλο.

    Με το sedan S90, σταθερά εδραιωμένο στην αγορά, θα ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία και την πορεία της εταιρείας, η οποία μπορεί να μην ήταν υπερβολικά πολυτελής, προσέφερε, όμως, πάντοτε μια όμορφη και μοναδική εμπειρία στους πελάτες της.

    Αν και η είσοδος της Volvo στην επιχείρηση αυτοκινήτων ξεκίνησε στα μέσα του 1920, η πρώτη προσφορά της με πολυτελή κλίση ήταν το PV 654 το 1933.
    Although Volvo's foray into the car business started in the mid 1920s, its first offering with a luxury tilt was the PV 654 in 1933. It featured an upgraded, plush interior, twin spare tires and a reversing light. It was powered by an 80-84 horsepower 3.67-liter, 6-cylinder engine.

    Το 1935 η Volvo συνέχισε με την κομψή και αεροδυναμική PV36 “Carioca”.
    In 1935, Volvo followed up with the sleek PV36 "Carioca." In addition to the aerodynamic body, the Carioca featured advanced independent front suspension and room for six.

    Η εταιρεία δημιούργησε συνολικά 501 Cariocas και ζήτησε μέγιστη ταχύτητα 75 χλμ/ώρα.
    Volvo built a total of 501 Cariocas, powered by the same 3.6- liter, 6-cylinder found in the PV654. Volvo claimed a top speed of 75 mph.

    Μετά τον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο, επέστρεψε με το PV60 το 1946. Αν και το στυλ του αυτοκινήτου υστερούσε σχετικά με τις τελευταίες μεταπολεμικές τάσεις στις ΗΠΑ, το αυτοκίνητο αποδείχθηκε δημοφιλές.
    After World War II, Volvo returned with the PV60 in 1946. Although the car's styling lagged behind the latest post-war trends in the US, the car proved to be popular.

    Το PV60 προσέφερε στους πελάτες μια σταθερή και άνετη εμπειρία. Δηλαδή ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα Volvo.
    The PV60 offered customers a solid yet comfortable experience. Pretty much what you'd expect from a Volvo.
    Στην πραγματικότητα το PV60 ήταν τόσο συμπαγές, ώστε 500 από τα αυτοκίνητα μετατράπηκαν σε ελαφρά φορτηγά.
    In fact, the PV60 was so solid that 500 of the cars were turned into delivery vans or light trucks.

    Αφού η PV60 σταμάτησε να παράγεται το 1950, η Volvo έκανε ένα διάλειμμα από την προσφορά πολυτελών sedan μέχρι το 1968 που κυκλοφόρησε το 164.
    After the PV60 ceased production in 1950, Volvo took a break from offering a luxurious executive sedan until the 164 arrived in 1968.

    Το 164 ήταν το πρώτο με 6-κύλινδρο κινητήρα, μετά από το PV60.
    The 164 was also Volvo's first 6-cylinder-powered sedan since the PV60. It was powered by a 175hp, 3.0-liter, inline 6.

    Το πιο σημαντικό και αναβαθμισμένο στοιχείο, ήταν το δερμάτινο εσωτερικό του.
    The most significant upscale offering was the available leather interior.

    Το 1974, η εταιρεία αυτοκινήτων αντικατέστησε το 164 με το 264. Τα 264 σηματοδότησαν την εισαγωγή του κινητήρα PRV V6 που αναπτύχθηκε από την Peugeot, Renault και Volvo.
    In 1974, Volvo replaced the 164 with the 264. The 264 marked the introduction of the long-running Peugeot-, Renault- and Volvo-developed PRV V6 engine.

    Το 264 χαρακτηρίστηκε από έναν κινητήρα V6 2,7 λίτρων…
    The 264 GLE was based on the more utilitarian 240. The 264 featured a more plush interior and a 2.7-liter, V6 engine.

    …κι ένα πιο βελούδινο εσωτερικό!

    Check out that brown velour! Pure 1970s cool!

    Υπήρχε, ακόμη, και μια έκδοση λιμουζίνας με το όνομα 264 TE…
    There was even a limousine version called the 264 TE.

    …με καθίσματα τριών σειρών.
    The 264 TE even featured three-row seating.

    Το 1982 κυκλοφόρησε το 760 GLE.
    In 1982, Volvo unleashed the 760 GLE.

     Ο σχεδιασμός του 760 θα όριζε στο εξής την εμφάνιση της Volvo, από τη δεκαετία του ’80 και μετά.
    The 760's boxy-yet-angular design would define the Volvo look of the 1980s.

    Με διάφορες παραλλαγές, όπως το 760 wagon (με το βαγόνι!)The wagon variant is one of the ultimate expressions of boxy attractiveness.

    Ρίξτε μια ματιά στο εσωτερικό του 760.
    Just take a look at the 760's interior! Not a curve in sight!

    Ταυτόχρονα, το 760 έγινε βασικό στοιχείο των αμερικανικών προαστίων…
    At the same time, the 760 wagon became a staple of American suburbia ...

    …και δημοφιλές για την ασφάλειά του!
    ... and an icon for its safety. That'll buff right out!

    Το 1990, το 760 αντικαταστάθηκε από το 960.
    In 1990, the 760 was replaced by the 960.

    Το 960 θα εξυπηρετούσε το υψηλότερο σημείο της πελατειακής βάσης της Volvo, ενώ το πιο αθλητικό 850 θα εξυπηρετούσε ένα νεότερο και πιο μοντέρνο σύνολο αγοραστών.
    The 960 debuted with Volvo's new 3.0-liter, inline-6-cylinder engine. The 960 would serve the higher end of Volvo's customer base, while the more athletic 850 served a younger, more trendy set of buyers.

    Το 960 wagon συνέχισε την παράδοση των οικογενειακών αυτοκινήτων της Volvo.
    The 960 wagon continued Volvo's success with boxy family carriers.

    Το 1998, το 960 μετονομάστηκε σε S90!
    In 1998, the 960 was rebranded the S90. It would the last time the "S90" moniker would be used — until now.

    Μετά την εξαγορά της εταιρείας από τη Ford το 1999, η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη γενιά sedan S80 για να αντικαταστήσει το 960 / S90. After Ford's acquisition of Volvo in 1999, the company launched the first generation S80 sedan to replace the aging 960/S90. This model would sit atop Volvo's lineup until 2006 ...

    Αυτό το μοντέλο βρισκόταν στην κορυφή της σειράς της Volvo μέχρι το 2006, όπου και αντικαταστήθηκε από τη δεύτερη γενιά των S80.
    ... when it was replaced by the second generation S80.

    Το Gen-2 S80 θα είναι το εμβληματικό sedan της Volvo για την επόμενη δεκαετία μέχρι…
    The Gen-2 S80 would be Volvo's flagship sedan for the next decade before ...

    …την αντικατάστασή του από το S90, το 2017! Το νέο μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα!
    ... being replaced by the 2017 S90. Hello, new big Volvo!



    ΣΧΟΛΙΑ