• City Stories

    Η Orchestra of the Age of Enlightenment και η Magdalena Kožená στο ΚΠΙΣΝ

    • NewsRoom


    Η Orchestra of the Age of Enlightenment (OAE), το σύνολο που εδώ και τρεις δεκαετίες συγκλονίζει, μεταμορφώνει και μαγεύει τον κόσμο της μουσικής, έρχεται στο ΚΠΙΣΝ για να ερμηνεύσει τραγούδια της καρδιάς με τη μεσόφωνο Magdalena Kožená υπό τη διεύθυνση του Giovanni Antonini.

    Η OAE ιδρύθηκε το 1986 ως αυτοδιοικούμενο σύνολο. Αποτελεί το κορυφαίο βρετανικό σύνολο με όργανα εποχής και είναι μόνιμη ορχήστρα στο Southbank Centre του Λονδίνου ενώ συνεργάζεται και με το Φεστιβάλ Όπερας Glyndebourne.

    Στην εμφάνιση της στο ΚΠΙΣΝ, η ορχήστρα θα παρουσιάσει με την Kožená μια επιλογή από θεϊκές άριες από όπερες των Mozart, Haydn και Gluck.

    Τρυφερές μελωδίες από τους Γάμους του Φίγκαρο εναλλάσσονται με γλυκόπικρες ιστορίες από τηνΕπιείκεια του Τίτου, το επικό κύκνειο άσμα του Mozart, σε ένα πρόγραμμα που το εμπλουτίζουν άριες από τη Σκηνή της Βερενίκης του Haydn και τα λυρικά έργα Πάρις και Ελένη και Il Parnaso Confuso του Gluck. Συνδετικός ιστός, η δραματικά φορτισμένη Συμφωνία αρ. 40 του Mozart.

    Η Kožená έχει συνεργαστεί με πολλούς από τους μεγαλύτερους μαέστρους του κόσμου και διακεκριμένους παρτενέρ, σε εμφανίσεις σε μεγάλες αίθουσες μουσικής, όπως Carnegie Hall, Wigmore Hall, Alice Tully Hall, Concertgebouw του Άμστερνταμ, καθώς και στα φεστιβάλ μουσικής Άλντεμπεργκ, Εδιμβούργου και Σάλτσμπουργκ. Είναι επίσης περιζήτητη ως σολίστ από τις φιλαρμονικές του Βερολίνου, της Βιέννης και της Τσεχίας, καθώς και τις ορχήστρες του Κλίβελαντ, της Φιλαδέλφειας και τη Βασιλική Ορχήστρα του Concertgebouw του Άμστερνταμ.

    Έχει ερμηνεύσει την Τσερλίνα στον Ντον Τζοβάννι στο Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ το 2002, όπου και επέστρεψε το 2013 ως Ιδάμανθης, ρόλο που ερμήνευσε και για το φεστιβάλ του Γκλάιντεμπορν, καθώς και στο Βερολίνο και στη Λουκέρνη.

    Η Magdalena έκανε το ντεμπούτο της στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης το 2003 ως Κερουμπίνο στους Γάμους του Φίγκαρο του Μότσαρτ· έκτοτε, αποτελεί τακτική προσκεκλημένη, όπως για τον ομώνυμο ρόλο στην όπερα του Ντεμπυσσύ Πελλέας και Μελισσάνθη σε παραγωγή Τζόναθαν Μίλλερ τη σεζόν 2010/11.

    Άλλοι της ρόλοι: Οκτάβιος στην όπερα του Ρίχαρντ Στράους Ο Ιππότης με το Ρόδο (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2009 και Πασχαλινό Φεστιβάλ Μπάντεν Μπάντεν 2015), ομώνυμος ρόλος στις όπερες Κάρμεν του Μπιζέ (Πασχαλινό και Θερινό Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ 2012), Μήδεια του Σαρπαντιέ (Βασιλεία 2015) και Ιουλιέττα του Μαρτίνου (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2016).

    Πρόγραμμα:

    • Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 I: Molto allegro
    • Christoph Willibald Gluck: «O del mio dolce ardor» (από την όπερα Πάρις και Ελένη)
    • Christoph Willibald Gluck: «Ο χορός των Ερινύων» (από την όπερα Ορφέας και Ευρυδίκη)
    • Wolfgang Amadeus Mozart: «Giunse alfin il momento…Deh vieni, non tardar» / «Al desìo di chi t’adora» (από την όπερα Οι Γάμοι του Φίγκαρο)
    • Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 IΙ: Andante
    • Joseph Haydn: Recitativo: «Berenice, che fai?» (από τη Σκηνή της Βερενίκης, Hob XXIVa)
    • Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 IΙΙ: Menuetto. Allegretto
    • Christoph Willibald Gluck: «Di questa cetra» (από την όπερα Il Parnaso Confusο)
    • Wolfgang Amadeus Mozart: «Den, per questo istante solo» (από την όπερα Η Μεγαλοψυχία του Τίτου)
    • Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 IV: Finale. Allegro assai
    • Wolfgang Amadeus Mozart: “Parto, parto” (από την όπερα Η Μεγαλοψυχία του Τίτου)

    Ελεύθερη είσοδος με ηλεκτρονική προεγγραφή εδώ
    Έναρξη προεγγραφής για το κοινό την Τρίτη, 05/02 στις 12.00

    Η είσοδος επιτρέπεται σε παιδιά άνω των 6 ετών
    Μετά την έναρξη η είσοδος θα είναι δυνατή μόνο σε περίπτωση παύσης

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: STRINGLESS: Μια μουσική παράσταση που αποτελείται αποκλειστικά και μόνο από φωνές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Όλγα Γουλανδρή: Έκθεση Σύγχρονου Ψηφιδωτού ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η έκθεση του Christian Dior στο Μουσείο Βικτόρια και Άλμπερτ στο Λονδίνο



    ΣΧΟΛΙΑ