• Worldline Greece: Με καινοτόμες λύσεις απαντάμε στις προκλήσεις του 2024

    O Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Director, τόνισε ότι πρώτη προτεραιότητα της Worldline είναι οι πελάτες και η κάλυψη των αναγκών τους

    Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Director της Worldline Greece

    Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Director της Worldline Greece

    Για τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά από την είσοδο των POS και των ηλεκτρονικών πληρωμών αλλά και τα μερίδια αγοράς της Worldline στην Ελλάδα,  μίλησε σε συνέντευξή του στο mononews.gr ο κ. Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Directorτης Worldline Greece.

    O κ. Κιτιξής τόνισε ότι προτεραιότητα της Worldline Greece είναι να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της για ηλεκτρονικές πληρωμές και αυτό το κάνει μέσα από μια πληθώρα υπηρεσιών που ανταποκρίνονται σε αυτά που ζητάει ο επαγγελματίας.

    Μάλιστα ο ίδιος αναφέρει ότι με τις συνθήκες πλέον να έχουν αλλάξει, η ζήτηση για λύσεις τερματικών είναι αυξημένη, γεγονός που οδηγεί την Worldline να ανταποκρίνεται «διαρκώς και άμεσα στις νέες ανάγκες της αγοράς στην οποία δραστηριοποιούμαστε».

    1. Η Worldline Greece ήδη πρωταγωνιστεί στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών. Τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;

    Τα δύο στοιχεία που διαφοροποιούν τη Worldline Greece είναι οι προτεραιότητές μας και ο τρόπος με τον οποίο τις υπηρετούμε. Η κορυφαία προτεραιότητά μας αφορά τη διαρκή προσπάθειά μας να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας θέτοντας ως πρόσημο την ενεργό συμβολή μας στη βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων.

    Το δεύτερο στοιχείο διαφοροποίησης είναι η έμφαση που αποδίδουμε στην καινοτομία, την οποία εισάγουμε στην ελληνική αγορά αξιοποιώντας την τεράστια πείρα και τις καινοτόμες εφαρμογές της Worldline, ενός παγκόσμιου ομίλου, ο οποίος κατέχει ηγετική θέση στις ψηφιακές πληρωμές.

    Τα δύο αυτά στοιχεία μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό πρωτοποριακές υπηρεσίες, οι οποίες διευκολύνουν και προάγουν την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη στη χώρα μας επειδή ακριβώς υπηρετούν πλήρως το σύνολο των αναγκών της ελληνικής αγοράς.

    Το όραμα στο οποίο είμαστε απολύτως δεσμευμένοι είναι να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε, να αναπτυσσόμαστε και να βρίσκουμε διαρκώς λύσεις και νέα προϊόντα για τους πελάτες μας, τα οποία θα αυξάνουν στο μέγιστο την προστιθέμενη αξία των πληρωμών. Ενδεικτικά αναφέρουμε το Smart POS app αλλά και τη νέα λύση που παρουσιάσαμε για πρώτη φορά στη HORECA, το Worldline All-in-One Platform, όπου μέσω εφαρμογής η επιχείρηση αποκτά άμεσα ταμειακή λύση και διασύνδεση με POS.

    2. Έχετε μπει δυναμικά στον χώρο του small business και του corporate business και αυξάνετε διαρκώς το πελατολόγιό σας. Ποιοι οι στόχοι σας για το 2024;

    Το 2024 είναι μια χρονιά κατά την οποία τα POS μπαίνουν σχεδόν καθολικά στην ελληνική αγορά και αναμένεται να αυξήσουν ανάλογα τις ψηφιακές συναλλαγές.  Παράλληλα το ζητούμενο από την πλευρά της κυβέρνησης με τη διασύνδεση των ταμειακών συστημάτων με τα POS κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση.

    Σημειώστε δε ότι το 2023 ήταν μια χρονιά όπου σχεδόν οι μισές συναλλαγές έγιναν ηλεκτρονικά. Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το ότι, σύμφωνα με την Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας της Τράπεζας της Ελλάδος, το πρώτο εξάμηνο του 2023 ο όγκος των συναλλαγών με κάρτες έφτασε τα 1,048 δισ. ευρώ.

    Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, πιστοί στη δέσμευσή μας για διαρκή ανάπτυξη, δουλεύουμε καθημερινά ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στον Έλληνα επαγγελματία ολοκληρωμένες λύσεις πληρωμών που καλύπτουν τις δικές του μοναδικές ανάγκες.

    Η Worldline Greece εξελίσσει καινοτόμες λύσεις, όπως το SMART POS app, το οποίο μετατρέπει οποιαδήποτε Android συσκευή σε POS και προσφέρει άτοκες δόσεις, scanning, άμεση μετατροπή νομίσματος (DCC), φιλοδώρημα, ακόμα και ανοιχτό πληκτρολόγιο, ανανεώνοντας πλήρως την πλατφόρμα Live-Pay και προσφέροντας ένα αναβαθμισμένο και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον για online πληρωμές ιδανικό για υπηρεσίες που είτε διαθέτουν, είτε όχι, e-shop.

    Πρόσφατα, επίσης, δημιουργήσαμε και το Worldline merchant-shop.gr, προκειμένου να διευκολύνουμε ακόμη περισσότερο τους επαγγελματίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα, να αποκτήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Worldline Greece, αποκλειστικά online, χωρίς τη φυσική τους παρουσία για την ολοκλήρωση του KYC (ψηφιακή διαδικασία ταυτοποίησης)  που είναι απαραίτητο για την ενεργοποίησή τους.

    Είναι προφανές ότι ο στόχος μας για το 2024 είναι να επεκτείνουμε ακόμη περισσότερο το δίκτυο των πελατών μας αξιοποιώντας την ικανότητα της Worldline Greece να προσφέρει καινοτομία, νέες δυνατότητες και ασφάλεια.

    3.Συνεχίζετε και βγάζετε νέα προγράμματα, όπως τα Easy πακέτα συναλλαγών. Πείτε μας λίγα λόγια γι’ αυτά τα πακέτα, σε ποιους απευθύνονται, αλλά και πώς λειτουργεί η μηδενική προμήθεια.

    Διαπιστώνοντας δύο βασικές ανάγκες τις αγοράς δημιουργήσαμε το συγκεκριμένο προϊόν.  Η πρώτη ήταν η ανάγκη πολλών επαγγελματιών να αποκτήσουν με πιο εύκολο τρόπο ένα POS και παράλληλα να καλύπτουν τις καθημερινές τους συναλλαγές με κάρτα.  Η δεύτερη ήταν για επιχειρήσεις που παρουσιάζουν μεγάλο όγκο μικρής αξίας συναλλαγών.  Έτσι δημιουργήσαμε τα Worldline Easy πακέτα συναλλαγών.

    Είναι μια νέα λύση που έχει στόχο να καλύψει τις ανάγκες των ελεύθερων επαγγελματιών ή ιδιοκτητών μικρότερων επιχειρήσεων, που πραγματοποιούν περιορισμένο αριθμό συναλλαγών με κάρτες & μικρής αξίας και ο ετήσιος τζίρος τους σε POS δεν ξεπερνά τις 48.000€, οι οποίοι, ταυτόχρονα, αναζητούν την πιο χαμηλή έως και μηδενική προμήθεια συναλλαγών και χρειάζονται ένα νέο τερματικό POS.

    Η δυνατότητα αυτή είναι κρίσιμη καθώς ήδη από την αρχή του 2024 στους κατόχους POS έχουν προστεθεί 35 νέοι επαγγελματικοί κλάδοι, οι οποίοι καλύπτουν σχεδόν το σύνολο των λιανικών πωλήσεων και πολλοί εξ αυτών που δραστηριοποιούνται σε αυτούς τους κλάδους βρίσκονται μέσα στο όριο εισπράξεων που καλύπτουν τα πακέτα συναλλαγών Worldline Easy POS.

    Έτσι, με μία μηνιαία συνδρομή του βασικού πακέτου από 19€ τον μήνα, μπορούν να κάνουν χρήση τελευταίας τεχνολογίας Android POS και παράλληλα τη δυνατότητα να πραγματοποιούν συναλλαγές με μηδενική προμήθεια, μέχρι ενός προκαθορισμένου ποσού συναλλαγών, για όλες τις καταναλωτικές, χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες Visa & Mastercard, καθώς και όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά πορτοφόλια.

    Κάθε πακέτο έχει εξάμηνη διάρκεια, η αξία του προπληρώνεται και μετά τη λήξη του ο κάτοχός του μπορεί να το ανανεώσει ή ακόμη και να το αναβαθμίσει, προσαρμόζοντας το ύψος των συναλλαγών που πραγματοποιεί, με μηδενική προμήθεια, στις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησής του.

    4. Θα αναπτύξετε τα προγράμματα που ήδη διαθέτετε, όπως το e-Commerce Gateway ή το Live-Pay; Υπάρχει ανταπόκριση από τις επιχειρήσεις;

    Η αγορά των digital payments είναι ιδιαίτερα απαιτητική και διαρκώς εξελίσσεται, όπως, παράλληλα και οι ανάγκες των πελατών μας.  Η Worldline Greece υποστηρίζει έμπρακτα τον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο των ηλεκτρονικών πληρωμών συμβάλλοντας ενεργά στις εκπαιδευτικές δράσεις του GRECA και στην ψηφιακή αναβάθμιση των επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα αξιοποιώντας την τεχνολογία συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε όλα μας τα προϊόντα και λύσεις.

    Στο πλαίσιο αυτό, ανανεώνουμε και αναβαθμίζουμε προϊόντα, όπως το e-Gateway αλλά και το Live-Pay platform όπως ανέφερα και παραπάνω, προσφέροντας  αναβαθμισμένη εμπειρία ηλεκτρονικών πληρωμών τόσο για τον επαγγελματία που το χρησιμοποιεί, όσο και για τον επισκέπτη που πραγματοποιεί τις πληρωμές του στην πλατφόρμα.

    5. Θα αυξήσετε τα τερματικά POS μέσα στο επόμενο διάστημα; Ποιος ο στόχος για το νέο έτος;

    Οι 35 νέοι κλάδοι στους οποίους έχει επεκταθεί η υποχρεωτικότητα της χρήσης POS περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, δραστηριότητες με μεγάλο πλήθος επαγγελματιών, όπως για παράδειγμα οι πωλητές λαϊκών αγορών, οι ιδιοκτήτες περιπτέρων και ψιλικατζίδικων, οι οδηγοί και οι ιδιοκτήτες ταξί. Είναι, συνεπώς, ιδιαίτερα μεγάλη η αύξηση της ζήτησης για τερματικά POS στην αγορά.

    Από την πλευρά μας, στόχος και σταθερή μας δέσμευση είναι να ανταποκρινόμαστε διαρκώς και άμεσα στις νέες ανάγκες, τόσο των πελατών μας, όσο και συνολικά της αγοράς στην οποία δραστηριοποιούμαστε. Βάσει αυτών, δουλεύουμε και προχωράμε στις επόμενες μας κινήσεις.

    Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζουμε να ενισχύουμε τις υπηρεσίες μας, προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες που προκύπτουν σε ό,τι αφορά συναλλαγές με κάρτα τόσο με το SMART POS app, με το οποίο εύκολα κάποιος μπορεί να δεχτεί πληρωμές μέσω οποιουδήποτε Android κινητού ή άλλης Android συσκευής, όσο και με τα Easy πακέτα συναλλαγών καλύπτοντας τις ανάγκες επιχειρήσεων για μικροσυναλλαγές αλλά φυσικά και με τα τελευταίας τεχνολογίας Android τερματικά.

    Για μια εταιρεία με τόσο υψηλή τεχνογνωσία και ικανότητα κάλυψης όλων των αναγκών στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, όπως είναι η Worldline Greece, ο στόχος & το όραμα μας είναι να συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων.  Ήδη περισσότερες από 130.000 επιχειρήσεις με φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα  απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών μας.