• Business

    Wolt Market: Το πλάνο ανάπτυξης και η στόχευση στο «εβδομαδιαίο καλάθι»

    • Άννα Διανά


    Με μειώσεις τιμών, προωθητικές ενέργειες, νέες συνεργασίες και έμφαση σε premium προϊόντα από τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές επιδιώκει η Wolt Market να διευρύνει το «εβδομαδιαίο καλάθι».

    Η Wolt Market με δέκα dark stores- επτά στην Αττική, δύο στη Θεσσαλονίκη και ένα στην Πάτρα, στοχεύει στο να ενισχύσει το αποτύπωμά της στην αγορά των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ και να αποτελέσει συστηματικά έναν  «εβδομαδιαίο προορισμό αγορών» όταν σήμερα το 60% των πωλήσεων της προέρχεται από τις αγορές ευκολίας.

    «Η ποιότητα των προϊόντων, οι χαμηλές τιμές σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας, το ιδιαίτερο και διευρυμένο κωδικολόγιο και η ταχύτητα είναι τα τέσσερα… βέλη στη φαρέτρα της εταιρείας προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της» σύμφωνα με τα όσα είπε ο γενικός διευθυντής της Wolt Market για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Αθανάσιος Μπιλάλης σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους.

    Το κωδικολόγιο της Wolt Market φτάνει σήμερα στις 4.000 από 1.800 πριν από δύο χρόνια και στόχος είναι  να αυξηθεί στις 5.000.  Δίνεται έμφαση σε premium προϊόντα και στις συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές. Μάλιστα ο επικεφαλής της εταιρεία σημείωσε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να επεκταθεί και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

    Από τον περασμένο Οκτώβριο μειώθηκαν οι τιμές σε 1.500 προϊόντα ενώ από τον Μάρτιο περίπου κάθε μήνα βγαίνουν 300 κωδικοί σε προσφορά.

    Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα παραγγελιών και διανομής στην πόρτα του σπιτιού τους σε χρόνους που δεν ξεπερνούν σε 20 λεπτά. Ωστόσο μπορούν να επιλέξουν να κάνουν pick up  σε ένα από ένα από τα 10 dark store που διαθέτει η εταιρεία σε χρόνους πέριξ του πενταλέπτου και με όφελος για τον καταναλωτή 10% έκπτωση.

    Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης

    Η εταιρεία, που άνοιξε το πρώτο της κατάστημα πριν δύο χρόνια στο κέντρο της Αθήνας, τρέχει  με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Το πρώτο εξάμηνο του 2022 οι πωλήσεις διπλασιάστηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021 χωρίς ωστόσο να είναι γνωστά τα οικονομικά στοιχεία αφού ακόμη δεν έχουν δημοσιευτεί τα αποτελέσματα του 2021 ενώ ο  κ. Μπιλάλης απέφυγε να αναφερθεί στις οικονομικές επιδόσεις επικαλούμενος στο γεγονός ότι η Wolt ανήκει στην εισηγμένη DoorDash.

    Ιδιαίτερα φειδωλός ήταν ο κ. Μπιλάλης και για το πλάνο ανάπτυξης το 2023. Όπως είπε θα ανοίξουν νέα καταστήματα σε περιοχές όπου χρειάζεται να ενισχυθεί η θέση της χωρίς ωστόσο να στοχεύει και σε «ένα dark store σε κάθε γωνία» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

    Επικεντρώθηκε στις νέες συνεργασίες και ειδικότερα με την κάβα Cellier, οι σομελιέ της οποίας έχουν επιμεληθεί τον κατάλογο με τις 220 ετικέτες κρασιού που βρίσκονται στα ράφια της Wolt Market , με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO.

    Η εταιρεία απασχολεί 130 εργαζόμενους με μέσο όρο ηλικίας τα 26 χρόνια. Οι αμοιβές, όπως είπε ο κ. Μπιλάλης είναι πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς. Τόνισε δε ότι κάθε χρόνο αναπροσαρμόζονται οι μισθοί ανάλογα με τις επιδόσεις τους. Οι τελευταίες αυξήσεις έγιναν τον περασμένο Οκτώβριο και το θέμα θα επανέλθει τον ερχόμενο Απρίλιο.

    Τα δέκα dark stores λειτουργούν επτά ημέρες την εβδομάδα από τις οκτώ το πρωί έως τα μεσάνυχτα και οι  διανομές γίνονται από τους διανομείς της Wolt με την οποία είναι συγγενής εταιρεία.

    Διαβάστε επίσης

    MIG: Ανταλλάσσει με την ομολογιούχο STRIX Holdings την συμμετοχή της στην Attica Group

    Γεωργιάδης: Πολύ ισχυρές οι εμπορικές και οι οικονομικές σχέσεις Ελλάδας-Γαλλίας



    ΣΧΟΛΙΑ