• Business

    Wind Hellas: Ενδιαφέρον από BC Partners και Warburg Pincus

    • NewsRoom
    Nasos Zarkalis WIND

    Νάσος Ζαρκαλής, Διευθύνων Σύμβουλος Wind


    Οι BC Partners και η Warburg Pincus, περιλαμβάνονται, σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ άλλων στα funds που ενδιαφέρονται για την απόκτηση της Wind Hellas. Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία 11 Δεκεμβρίου, μέχρι την οποία οι μέτοχοι της Wind έχουν ζητήσει την κατάθεση μη δεσμευτικών προσφορών, παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα μεταξύ επενδυτικών ομίλων.

    Οι δύο βασικοί μέτοχοι της Wind Hellas, η Golden Tree Asset Management (που κατέχει το 59,3%) και η Cyrus Capital Partners (ελέγχει το 35,6%),  ελέγχουν συνολικά το 94,6% της απώτερης μητρικής της εταιρείας, της Crystal Almond Holdings Limited (“Holdco”) με έδρα τις νήσους Guernsey. Είχαν προαναγγείλει το σχέδιο αποχώρησης στο ενημερωτικό δελτίο για το πρόσφατο ομολογιακό δάνειο των 525 εκατ. ευρώ.

    Πλέον προχωρούν τη διαδικασία πώλησης, με σύμβουλο την J. P. Morgan και με  αξία (Enterprise Value) της εταιρείας πάνω από 800 εκατ. ευρώ.

    Γιατί τώρα

    Η   Wind Hellas παρουσιάζει σημαντική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ενώ η εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών θα εμφανίσει και φέτος θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης. 

    Ωστόσο η είσοδος ενός ισχυρού επενδυτή θεωρείται αναγκαία καθώς σε αυτή τη συγκυρία θα απαιτηθούν νέα κεφάλαια τόσο για την απόκτηση φάσματος συχνοτήτων, όσο και για την ανάπτυξη των δικτύων πέμπτης γενιάς (5G) στην κινητή τηλεφωνία και για την περαιτέρω ανάπτυξη των δικτύων οπτικών ινών στη σταθερή τηλεφωνία.

    Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών ανακοίνωσε πως τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες στο τρίτο τρίμηνο του 2019 σημείωσαν άνοδο 5% ετησίως, στα 137,8 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 8,5% σε ετήσια βάση, στα 42,3 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας σημείωσαν ετήσια αύξηση 2,3%, στα 40,9 εκατ. με τις συνολικές επενδύσεις του τριμήνου στα 16,6 εκατ. ευρώ.

    Η διοίκηση της Wind Hellas ανακοίνωσε, επίσης, διπλασιασμό της βάσης πελατών Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) σε ετήσια βάση, με διείσδυση 19,8% στη συνολική βάση της σταθερής. Η πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης Wind Vision προσέλκυσε 13.000 νέους συνδρομητές, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των πελατών της στις 55.000 στο τέλος Σεπτεμβρίου, με διείσδυση 8,9% επί της συνολικής βάσης της σταθερής.



    ΣΧΟΛΙΑ