• Business

    Βλάσσης Γεωργάτος (Γρηγόρης): Φορτσάρει με επέκταση δικτύου – Πλώρη και για την Αίγλη Ζαππείου

    • Άννα Διανά
    Βλάσσης Γεωργάτος, πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Οργανωμένης Εστίασης (ΕΠΟΕΣ) και επικεφαλής της αλυσίδας καφεστίασης   «Γρηγόρης Μικρογεύματα

    Βλάσσης Γεωργάτος, πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Οργανωμένης Εστίασης (ΕΠΟΕΣ) και επικεφαλής της αλυσίδας καφεστίασης   «Γρηγόρης Μικρογεύματα


    Πλώρη για δυναμική επέκταση της παρουσίας της στην αγορά της Βορείου Ελλάδας όπου σχεδιάζει το άνοιγμα εννέα νέων καταστημάτων  έχει βάλει η Γρηγόρης Μικρογεύματα μετά τη στρατηγική συνεργασία με την Seven2Seven.

    Η εταιρεία, που λίγο πριν την εκπνοή του 2023 απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της Seven2Seven, αλυσίδας εστίασης παρεμφερούς δραστηριότητας με τη Γρηγόρης και η οποία έχει στο δυναμικό της 18 καταστήματα, σχεδιάζει το άνοιγμα οκτώ με εννέα καταστημάτων στη Βόρεια Ελλάδα, θέλοντας να διευρύνει το αποτύπωμά της σε μια περιοχή, όπου το brand της Γρηγόρης έχει ισχυρή διείσδυση.

    Κάποια καταστήματα της Seven2Seven θα μετατραπούν σε Γρηγόρης ενώ παράλληλα με την ανάπτυξη της αλυσίδας θα συνεχιστεί και η επέκταση της Seven2Seven η οποία θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά με την επωνυμία της.

    «Πέρα από τις στρατηγικές συνεργασίες, η οργανική ανάπτυξη του δικτύου είναι προτεραιότητά μας» σημειώνει μιλώντας στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Βλάσσης Γεωργάτος.

    Άνοιγμα 30 νέων καταστημάτων

    Στο επενδυτικό πλάνο της Γρηγόρης για το 2023 είναι το άνοιγμα 30 νέων καταστημάτων στην Ελλάδα και στις τρεις αγορές του εξωτερικού στις οποίες δραστηριοποιείται. Το δίκτυο αριθμεί σήμερα 370 καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων και των αγορών εξωτερικού που έχει παρουσία,  ένας αριθμός που του δίνει ηγετική θέση στην αγορά των αλυσίδων εστίασης. Ειδικά στο εξωτερικό, λειτουργεί 14 καταστήματα, εκ των οποίων τρία στη Ρουμανία, τέσσερα στη Γερμανία και επτά στην Κύπρο.

    H δραστηριότητα των κλειστών αγορών ενδιαφέρει ιδιαίτερα τη διοίκηση της Γρηγόρης, όπου ήδη έχει ισχυρή παρουσία αναπτύσσοντας ένα δίκτυο εννέα καταστημάτων στις κλειστές (αεροδρόμια) και 19 καταστημάτων στις ημίκλειστες.

    Την ίδια ώρα η Γρηγόρης είναι σε  αναμονή της ολοκλήρωσης της διαδικασίας για την ανακήρυξη ως πλειοδότριας εταιρείας για τη μίσθωση της Αίγλης του Ζαππείου.

    Μέχρι το τέλος Μαρτίου η απόφαση για την Αίγλη Ζαππείου

    Μέχρι το τέλος Μαρτίου εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επισημαίνει ο κ. Γεωργάτος αποφεύγοντας να δώσει λεπτομέρειες για το project που σχεδιάζει να αναπτύξει στον εμβληματικό χώρο της Αίγλης, που παραμένει για περισσότερο από δύο χρόνια κενή. Αποτελεί τη μόνη εταιρεία που έχει δώσει προσφορά στον διαγωνισμό για τη μίσθωση της Αίγλης με τη σύμβαση να προβλέπει μίσθωση 20ετούς διάρκειας και με πρόβλεψη για ανακατασκευή του κεντρικού κτιρίου με στόχο την επωφελέστερη εκμετάλλευσή του.

    Αύξηση τζίρου κατά 25%

    Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις το 2022 η Γρηγόρης έκλεισε με θετικό πρόσημο με τον ρυθμό ανάπτυξης να υπολογίζεται περισσότερο από 25% με πωλήσεις άνω των 50 εκατ. ευρώ, επιδόσεις σημαντικά υψηλότερες από το 2019.

    Το πρώτο δίμηνο του έτους κινείται πολύ καλύτερα από τις προσδοκίες της διοίκησης με τον κ. Γεωργάτο να σημειώνει ότι από τους ρυθμούς ανάπτυξης ένα ποσοστό 10% είναι πληθωριστικό. Αφορά ανατιμήσεις που έγιναν στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.

    Το ενεργειακό κόστος παραμένει πρόβλημα

    Το κόστος ενέργειας είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον όμιλο με την αύξηση να φτάνει στο 30%, όπως και το κόστος των πρώτων υλών που εκτοξεύτηκε συμπιέζοντας το λειτουργικό κόστος.

    Το ενεργειακό κόστος παραμένει σοβαρό πρόβλημα, παρά την αποκλιμάκωση των τιμών ρεύματος, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Γρηγόρης, ο οποίος σημειώνει ότι παράλληλα μειώνονται και οι επιδοτήσεις που κατευθύνονται σε χαμηλές καταναλώσεις.

    Διαβάστε επίσης

    To rebound των McDonald’s στην ελληνική αγορά

    Τσουνάμι επενδύσεων στην αγορά εμφιαλωμένου νερού



    ΣΧΟΛΙΑ