Business

Β. Σταύρου (AB Βασιλόπουλος): «Πότε αυξάνονται κατακόρυφα οι ηλεκτρονικές παραγγελίες – Ισχυρή παραμένει η ζήτηση για μαγιά»

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου


Στις τεκτονικές αλλαγές που έφερε η πανδημία στις καταναλωτικές συνήθειες αναφέρθηκε ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος στο πλαίσιο διαδικτυακού συνεδρίου για το μέλλον του λιανεμπορίου, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην αλματώδη ανάπτυξη που κατέγραψαν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Όπως είπε ο κ. Βασίλης Σταύρου οι online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ εκτοξεύθηκαν σε δυσθεώρητα επίπεδα μετά την επιβολή του lockdown, φθάνοντας να συνεισφέρουν λίγο πάνω από το 5% των συνολικών εσόδων των μεγάλων παικτών του κλάδου από περίπου 0,5% πριν την έλευση του Covid-19 στην χώρα.

Σήμερα έχουν σταθεροποιηθεί σε περίπου 2%. Ωστόσο ακόμη και έτσι σύμφωνα με τον κ. Σταύρου πρόκειται για ένα «άλμα ανάπτυξης», αφού το συγκεκριμένο ποσοστό προβλέπονταν να «πιαστεί» σε διάστημα 3 με 4 χρόνων. Αντίθετα, ήρθε μέσα σε μόλις έξι μήνες! Η ανησυχία του κόσμου για την εξάπλωση του κορονοϊού εξακολουθεί να επηρεάζει καταλυτικά την αγοραστική συμπεριφορά και την στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ειδικά μετά την έξαρση που παρουσιάζει τις τελευταίες εβδομάδες η πανδημία.

Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου η ζήτηση για ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζει να συνδέεται άμεσα με την πορεία του Covid-19 και τις ανακοινώσεις του ΕΟΔΥ κάθε απόγευμα. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως «κάθε φορά που ο ΕΟΔΥ ανακοινώνει μεγάλο αριθμό κρουσμάτων, αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές παραγγελίες των σούπερ μάρκετ!

Μια άλλη τάση που συνεχίζει και μετά την επιβολή του Lockdown είναι το «dinning in». Η τάση δηλαδή των ανθρώπων να μαγειρεύουν στο σπίτι τους και να αποφεύγουν τις εξόδους. Είναι ενδεικτικό πως η ζήτηση για μαγιά παραμένει ισχυρή καθώς πολλά νοικοκυριά συνεχίζουν να φτιάχνουν το ψωμί που καταναλωτών στο σπίτι τους. Όπως λέει ο κ. Σταύρου, οι καταναλωτές εξαιτίας του φόβου για τον ιό, προτιμούν να επισκέπτονται λιγότερες φορές τα καταστήματα, για περισσότερες αγορές. «Λιγότερες επισκέψεις, μεγαλύτερο καλάθι».

Σε κάθε περίπτωση, η ΑΒ Βασιλόπουλος όπως είπε ο κ. Σταύρου είναι προετοιμασμένη να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα, και ειδικότερα να διαχειριστεί την αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών αφού πλέον είναι αρκετά έμπειρη και περισσότερο έτοιμη από την περασμένη φορά που έπιασε όλους εξαπίνης. «Το e-grocery ήρθε για να μείνει», επεσήμανε με νόημα ενώ πρόσθεσε πως δεν έχουμε τελειώσει ακόμη με την υγειονομική κρίση, λέγοντας πως οι επιπτώσεις της είναι ακόμη μπροστά μας.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ