Business

Στην Κυριακούλης το 100% της Μαρίνας Καλαμάτας

Σταύρος Κυριακούλης


Το 100% της εταιρείας Μαρίνα Καλαμάτας Τουριστική Α.Ε. απέκτησε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Κυριακούλης.

Η εταιρεία Κυριακούλης, ψυχή της οποίας είναι ο Μεσσήνιος επιχειρηματίας κ. Σταύρος Κυριακούλης, με κύρια δραστηριότητα το yachting και τη διαχείριση μαρίνων, από το 60% που κατείχε αρχικά, αγόρασε το ποσοστό της Συνεταιρισμός Τουριστικής Εκμετάλλευσης-Ανάπτυξης Μεσσηνίας Σ.Π.Ε., εταιρείας η οποία είχε συσταθεί από τοπικούς επιχειρηματίες. Πρόεδρος της εταιρείας που διαχειρίζεται την μαρίνα της Καλαμάτας ήταν και παραμένει ο κ. Κυριακούλης, ενώ ο κύκλος εργασιών της εισηγμένης αναμένεται να ενισχυθεί με περίπου 600 χιλιάδες ευρώ. Με βάση τα οικονομικά στοιχεία του 2018, τα κέρδη της χρήσης μετά φόρων ανέρχονται σε 68.362 ευρώ. Μάλιστα, το Διοικητικό Συμβούλιο πρότεινε το ποσό αυτό να μεταφερθεί σε χρέωση του λογαριασμού «Υπόλοιπο κερδών εις νέον» για συμψηφισμό με ζημίες προηγούμενων ετών. Που σημαίνει ότι το υπόλοιπο των ζημιών εις νέον διαμορφώνεται στο ποσό των 338.096 ευρώ.

Το ζητούμενο όμως είναι ότι η Μαρίνα Καλαμάτας αποτελεί προτεραιότητα για την Κυριακούλης για μια σειρά από λόγους. Το σύγχρονο οδικό δίκτυο, το αεροδρόμιο της Καλαμάτας που πλέον έχει γίνει διεθνές, λόγω του Costa Navarino της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, αλλά και η τοποθεσία της, στη Νότιο Ελλάδα, με άμεση πρόσβαση σε Μάνη και Νότιο Αιγαίο, προσδίδει άλλο νόημα στην επένδυση.

Κι ενώ η αγορά νόμιζε τις τελευταίες μέρες ότι «κάτι τρέχει» με την Κυριακούλης, λόγω της θέσης που έχει το Kazazian Asset Management με 7,69%, τελικά ο Καπετάν Σταύρος, κάτι άλλο είχε στο μυαλό του…

Όπως το 1998 που η εταιρεία για πρώτη φορά κατέπλευσε στην τότε οδό Σοφοκλέους, είχε μόλις 48 σκάφη, για να φτάσει στο pick το 2007 ελέγχοντας 235 και το πρώτο εξάμηνο 2019, 138.

Τα 22 αυτά χρόνια, μέσα στον κόλπο του Χρηματιστηρίου, η εταιρεία ενίσχυσε την παρουσία της τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Ο Όμιλος πλέον έχει την δυνατότητα να εξυπηρετεί τους ναυλωτές από:

8 σημεία εξυπηρέτησης ναυλωτών στην Ελλάδα (Αθήνα (Καλαμάκι), Ρόδος, Κως, Πάρος, Λευκάδα, Κέρκυρα (Γουβιά), Σκιάθος, Μύκονος),

6 στην Ιταλία (Punta Ala, Sant’Agata di Militello, Capo d’ Orlando (Sicily), Sardinia (Portisco), Marsala (Sicily), Agropoli (Naples)),

7 στην Κροατία (Pula, Trogir (Aci Marina), Trogir (Baotic Marina), Biograd, Zadar, Split (Aci Marina), Zadar (D-Marin Borik)),

2 στην Γαλλία (Bormes les Mimosas (South of France), Propriano (Corsica))

1 στην Μάλτα (Kalkara Μarina) και

1 στην Καραϊβική (St. Martin (Port De Plaisance)).

1 στην Ισπανία ( Tarragona (Roda de Bara)

Και όχι μόνο, αλλά υπό την ομπρέλα της Κυριακούλης μετρώνται 19 εταιρείς που έχει ολόκληρη ή μερική συμμετοχή.

Υπό την καθοδήγηση του κ. Κυριακούλη, τα παιδιά του πλέον Θεοφάνης και Σπύρος, «τρέχουν» τέσσερις θυγατρικές την Γαλλία, την Κροατία και την Ιταλία. Ενδεικτικά, οι πωλήσεις μόνο από τις Γαλλικές θυγατρικές στο πρώτο 6μηνο του 2019, ξεπέρασαν τα 21 εκατ. ευρώ.

Επιστρέφοντας στην Μαρίνα της Καλαμάτας, η διοίκηση του ομίλου μετά από δύο χρόνια, το 2022 καλείται να διαπραγματευτεί εκ νέου τη σύμβαση επαναμίσθωσης με τον Δήμο Καλαμάτας.