Business

Τι σχεδιάζουν ΑΒ Βασιλόπουλος και P&G για την επόμενη μέρα στο λιανεμπόριο – Πώς θα οδηγήσουν την ανάπτυξη

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

Βασίλης Σταύρου – Ερμιόνη Γεωργουλάκη


Στον δρόμο των επενδύσεων θα συνεχίσουν να κινούνται η ΑΒ Βασιλόπουλος και η P&G Greece, παρά τις αρνητικές συνέπειες του Covid-19 στην οικονομική δραστηριότητα.

Οι επικεφαλής των δυο εταιρειών, Βασίλης Σταύρου και Ερμιόνη Γεωργουλάκη, αντίστοιχα μιλώντας χθες στο πλαίσιο της διαδικτυακής συζήτησης που διοργάνωσε το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο για το λιανεμπόριο με τίτλο «The New Landscape in Retail Markets» υπογράμμισαν πως η αβεβαιότητα για την πορεία της αγοράς δεν πρέπει να σταθεί εμπόδιο στην υλοποίηση των επενδυτικών πλάνων, αντίθετα, πρέπει η παρούσα συγκυρία να γίνει εφαλτήριο για τη δημιουργία πιο καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων.

Η κα. Γεωργουλάκη ανέφερε πως η παρούσα συγκυρία δεν πρέπει να οδηγήσει σε μείωση των επενδύσεων, αντίθετα όπως είπε η βιομηχανία θα πρέπει να αφουγκραστεί τους καταναλωτές και να σχεδιάσει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που θα απαντούν στις ανάγκες τους. Υπογράμμισε μάλιστα πως παρά το υψηλό κόστος που επωμίστηκε η βιομηχανία προκειμένου να ανταποκριθεί στις πρωτοφανείς συνθήκες αλλά και στην έκρηξη της ζήτησης στη διάρκεια του lockdown, θα πρέπει οδηγήσει και πάλι την ανάπτυξη. «Ο καθένας», επεσήμανε, «έχει έναν ρόλο να παίξει… Εμείς σαν βιομηχανία πρέπει να φέρνουμε καλύτερα προϊόντα και να φέρνουμε καινοτομία. Στη σωστή τιμή, η οποία είναι σημαντική στον περιβάλλον που έρχεται».

Ο κ. Σταύρου δήλωσε πολύ αισιόδοξος για το μέλλον, σημειώνοντας πως οι Έλληνες μπορούμε να ξεπεράσουμε και αυτή την κρίση, ενώ υπογράμμισε πως οι μεγάλοι οργανισμοί οφείλουν να συνεχίσουν τα επενδυτικά τους πλάνα. «Καλό είναι οι μεγάλοι οργανισμοί μην κάνουμε βήματα πίσω, τουναντίον να κρατήσουμε τα θετικά και να προχωρήσουμε μπροστά», σημείωσε χαρακτηριστικά. Αναγνώρισε πως η τιμή και στη νέα κανονικότητα θα εξακολουθεί να έχει καταλυτική σημασία, ωστόσο τόνισε πως δεν θα είναι το μοναδικό κριτήριο επιλογής, αφού από εδώ και στο εξής θα μετράνε η υγιεινή και η ασφάλεια αλλά και τη προέλευση ενός προϊόντος.

Στο πλαίσιο αυτό, είπε, βιομηχανία και λιανεμπόριο θα πρέπει να έχουν μια στενή συνεργασία, ώστε να μπορούν από κοινού να αποκωδικοποιούν τα θέλω του καταναλωτή και να σχεδιάσουν την επόμενη μέρα. Μάλιστα, ο κ. Σταύρου βλέπει περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης των προμηθευτών με τους λιανέμπορους, καθώς εάν δεν υπάρχει αυτή η συνεργασία υπάρχει ο κίνδυνος να χάσουν τον στόχο, που είναι η ικανοποίηση του καταναλωτή.

«Στο DNA του Έλληνα οι προσφορές»

Η πρόεδρος και γενική διευθύντρια The Nielsen Company, Βίκυ Γρηγοριάδου ανέφερε πως η υγιεινή και η ασφάλεια αλλά και η προέλευση θα παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην τελική επιλογή του καταναλωτή, ωστόσο η τιμή θα παραμείνει κορυφαία προτεραιότητα καθώς θα δυσχαιρένουν οι συνθήκες. «Το κυνήγι της προσφοράς και του deal έχει μπει στο DNA του Έλληνα καταναλωτή», σημείωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε πως ήδη το 50% των ταχυκίνητων προϊόντων είναι υπό καθεστώς προωθητικής ενέργειας.


ΣΧΟΛΙΑ