• Business

    Τι απαντά ο Γιάννης Μπενίσης στις καταγγελίες για τη διαφημιστική δαπάνη της ΕΥΔΑΠ

    • NewsRoom
    ΕΥΔΑΠ

    Γιάννης Μπενίσης. CEO ΕΥΔΑΠ


    Aπάντηση στα δημοσιεύματα και τις καταγγελίες περί ξαφνικής και υπέρμετρης αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης της ΕΥΔΑΠ δίνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, Γιάννης Μπενίσης.

    Σύμφωνα με καταγγελία της ΔΑΚΕ-ΕΥΔΑΠ, το ποσό ανέρχεται στα 2,45 εκατ. ευρώ, η Εταιρεία ωστόσο, με ανακοίνωσή της σπεύδει να διευκρινίσει ότι η εν λόγω δαπάνη δεν ξεπερνά τις 400 χιλ. ευρώ!

    Ο κ. Μπενίσης υπογραμμίζει μάλιστα ότι στους 13 μήνες της σημερινής διοίκησης το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για τις απολύτως αναγκαίες δημοσιεύσεις, προκηρύξεις, κ.λπ. είναι δραστικά μειωμένο κατά 80% (δηλ. 1/5) του ποσού που δαπανούσαν στο αντίστοιχο διάστημα οι προηγούμενες διοικήσεις για τον ίδιο λόγο.

    Η αντίδραση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΥΔΑΠ έρχεται λίγες μέρες μετά την καταγγελία των συνδικαλιστών και τα δημοσιεύματα περί “θερινής” αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης κατά 850.000 ευρώ ενώ ήδη “έτρεχε” διαφημιστικό πρόγραμμα 1,6 εκατ. ευρώ. Αδιευκρίνιστο παραμένει αν οι καταγγελίες αυτές προκύπτουν και λόγω της αποφασιστικότητας που έχει επιδείξει ο Γιάννης Μπενίσης να αλλάξει πράγματα και καταστάσεις στην εταιρεία. Τελευταίο δείγμα, το σχέδιο του για πρόσληψη ιδιωτικής εταιρείας (και μάλιστα διεθνούς) η οποία θα αναλάβει την αξιολόγηση των γενικών διευθυντών της εταιρείας και τον εξορθολογισμό της διαδικασίας επιλογής τους, παρά τις έντονες αντιδράσεις των συνδικαλιστών.

    Η ΕΥΔΑΠ πάντως απορρίπτει τα σχετικά δημοσιεύματα και αφού τονίζει πως η πραγματική δαπάνη δεν ξεπερνάει τις 400 χιλ ευρώ, διευκρινίζει πως ειδικά σε  ό,τι αφορά την ειδική στοχευμένη ενημερωτική εκστρατεία που πρόκειται άμεσα να λάβει χώρα, στόχος της είναι η ευρεία δημοσιοποίηση του Κοινωνικού Τιμολογίου, καθώς και του Προγράμματος ευνοϊκών ρυθμίσεων για τους πολίτες που θα διακανονίσουν τις οφειλές τους προς την Εταιρεία μέχρι  τις 30 Σεπτεμβρίου.

    Πρόκειται, τονίζεται, για μία αναγκαία και απαραίτητη δαπάνη, η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα  από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (πλην ενός) της Εταιρείας. Η καμπάνια αυτή θα γίνει σε τηλεόραση, ραδιόφωνα εφημερίδες, social media, μετρό, λεωφορεία και θα κοστίσει το μέγιστο 850 χιλ. ευρώ, ποσό που είναι μικρότερο από το 0,4% των συνολικών οφειλών πελατών προς την ΕΥΔΑΠ.

    Ακόμα και προσθέτοντας το ποσό αυτό της ειδικής – στοχευμένης καμπάνιας και πάλι το τελικό ποσό της συνολικής δαπάνης προβολής θα είναι μικρότερο από το μισό του ποσού που ψευδώς αναφέρεται σε κάποια δημοσιεύματα, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/ekplixi-o-giannis-mpenisis-proslamvani-diethni-eteria-gia-prosopiko-tis-evdap/64053



    ΣΧΟΛΙΑ