• Business

    Θύμα κυβερνοεπίθεσης η EasyJet

    • Newsroom
    easyJet

    Πηγή φωτογραφίας: commons.wikimedia


    H αεροπορική εταιρεία EasyJet έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης, αναφέρουν πηγές του Bloomberg News reports.

    Η εταιρεία αναφέρει ότι έκλεισε τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και σε έρευνα της διαπίστωσε ότι οι χάκερς είχαν πρόσβαση στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα ταξιδιωτικά στοιχεία περίπου 9 εκατομμυρίων πελατών.

    Οι χάκερ είχαν επίσης πρόσβαση στα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας περισσότερων από 2.000 πελατών.

    “Δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιες από τις προσωπικές πληροφορίες έχουν χρησιμοποιηθεί, ωστόσο… επικοινωνούμε με περίπου 9 εκατομμύρια πελάτες στα στοιχεία των οποίων είχαν πρόσβαση, για να τους συμβουλέψουμε σχετικά με τα προστατευτικά βήματα που θα ελαχιστοποιήσουν τυχόν κίνδυνο δυνητικού phishing”, ανέφερε η εταιρεία.

    Δεν έγιναν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη φύση της επίθεσης, όπως πότε πραγματοποιήθηκε και ποια συστήματα εκμεταλλεύτηκαν οι χάκερς.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet, Johan Lundgren ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες. «Αυτή είναι μια εξελισσόμενη απειλή καθώς οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο γίνονται με όλο και πιο προηγμένους τρόπους», τόνισε.

    “Από τότε που συνειδητοποιήσαμε το συμβάν, έγινε ξεκάθαρο ότι λόγω του Covid-19 υπάρχει αυξημένη ανησυχία σχετικά με τη χρήση προσωπικών δεδομένων σε απάτες του διαδικτύου. Ως εκ τούτου, και μετά από σύσταση του ICO (Γραφείο Επιτρόπου Πληροφοριών), επικοινωνούμε με τους πελάτες των οποίων οι ταξιδιωτικές πληροφορίες ήταν προσβάσιμες και τους συμβουλεύουμε να είναι πολύ προσεκτικοί, ιδιαίτερα εάν λαμβάνουν ανεπιθύμητες επικοινωνίες”.

    “Επίσης, συμβουλεύουμε τους πελάτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για τυχόν επικοινωνίες που ισχυρίζονται ότι προέρχονται από την easyJet ή τη easyJet Holidays”.



    ΣΧΟΛΙΑ