Business

Θανάσης Καμέας (Plushost): Συμβουλές προς τα eshop εν όψει “Black Friday”

  • NewsRoom

Θανάσης Καμέας CEO της Plushost


Βαρόμετρο των εορταστικών αγορών τα Χριστούγεννα του 2020 αναμένεται να αποτελέσουν οι τζίροι και κέρδη των e-shops κατά τη φετινή ελληνική «Black Friday 2020» και τη «Cyber Monday». Σύμφωνα CEO της Plushost κ. Θανάση Καμέα “στη Black Friday στις 27 Νοεμβρίου και στη Cyber Monday τρεις ημέρες μετά (30/11) θα κυριαρχήσουν οι διαδικτυακές αγορές ενώ είναι πιθανόν και οι τιμές να πέσουν πολύ περισσότερο. Ο Θανάσης Καμέας είναι founder και ceo της Plushost.gr, από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του Ε-commerce στην Ελλάδα και ήδη μετράει 17 χρόνια λειτουργίας. Ο Θανάσης Καμέας  μέλος του Entrepreneurs Organisation (EO) Greece, έχει καταφέρει να στήσει το πλέον εξειδικευμένο και hard core ecommerce agency στην Ελλάδα που καλύπτει όλο το φάσμα υπηρεσιών development, marketing και στρατηγικής. Μέχρι σήμερα, μέσω της εταιρίας του, έχει παραδώσει συνολικά 700 έργα για e-shops και συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 3 επιχειρηματίες, που εισήλθαν πρώτοι στην αγορά των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στα Τρίκαλα, την ελληνική πόλη της Τεχνολογίας, ενώ στο δυναμικό της ανήκουν 32 εξειδικευμένα στελέχη.

Οι δύο αυτές ‘μεγάλες ημέρες’ παρέχουν μοναδική ευκαιρία στους ιδιοκτήτες e-shops να συμμετάσχουν στον εκπτωτικό ‘πυρετό’ και να αυξήσουν τζίρους και κέρδη, λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει η εορταστική περίοδος”. Εκτός από τις εξειδικευμένες ενέργειες που πρέπει να κάνει για τη Black Friday” ένας ιδιοκτήτης ή διαχειριστής e-shop, ο κ. Καμέας σημειώνει ότι είναι σημαντικό “να ελέγξει την ταχύτητα του e-shop και τη χωρητικότητα του όγκου των επισκεπτών που μπορεί να ‘σηκώσει’ ο server του ηλεκτρονικού καταστήματος, να βελτιώσει την ταχύτητα του Checkout, να ενεργοποιήσει καμπάνιες PPC για άμεση εμφάνιση στις αναζητήσεις, να αξιολογήσει τις επιλογές Αποστολής – Παράδοσης, να έχει ξεκάθαρη Πολιτική Επιστροφών, να διατηρεί ζεστή επαφή με νέους πελάτες, να επενδύει στον ‘Κορυφαίο Αγοραστή’, να χρησιμοποιεί κουπόνια και τεχνικές μείωσης του εγκαταλελειμμένου καλαθιού και να δημιουργεί την αίσθηση στους πελάτες της επείγουσας ανάγκης.

Ο CEO της Plushost Θ.Καμέας προτείνει 21 αποτελεσματικές ενέργειες marketing που μπορούν να εφαρμόσουν ιδιοκτήτες και διαχειριστές e-shops προκειμένου να αυξήσουν traffic, πωλήσεις, τζίρο και κέρδη την προ-εορταστική περίοδο πριν την Black Friday έως και τη Cyber Monday.

  • Δωρεάν μεταφορικά

81% των πελατών αναμένουν δωρεάν μεταφορικά πριν ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.

  • Μια διαφορετική προσφορά κάθε ώρα

Κρατήστε τις προσφορές της Black Friday «κρυφές» από τους επισκέπτες του e-shop σας, ώστε να επιστρέφουν στο κατάστημά σας κάθε ώρα για να τις ελέγξουν.

  • Ακρίβεια στην αποστολή των παραγγελιών

Το 29% των πελατών δεν θα αγοράσει ξανά από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εάν λάβει έστω και μία λανθασμένη παραγγελία.

  • Γρήγορη αποστολή

Μεγάλο ποσοστό πελατών δεν ολοκληρώνουν την αγορά τους όταν συνειδητοποιούν ότι ο χρόνος παράδοσης θα είναι πολύ αργός.

  • Προγραμματισμός παραγγελίας

Το 62% των πελατών αναμένουν να λάβουν μια εκτιμώμενη ή εγγυημένη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας, όσο πλησιάζουν στην ολοκλήρωση της παραγγελίας.

  • Παρακολούθηση παραγγελίας

Είναι απαραίτητο κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα να έχει επιλογή παρακολούθησης παραγγελίας.

  • Δημιουργήστε έναν οδηγό δώρων

Οι οδηγοί δώρων παρέχουν επιπλέον κίνητρο στους πελάτες σας να σας επισκέπτονται κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε έναν οδηγό δώρων:

α. Διαμορφώστε μια συλλογή μέσα στο e-shop σας φτιάχνοντας μια ετικέτα προϊόντος με το ίδιο όνομα και προσθέτοντας την αντίστοιχη ετικέτα σε όλα τα προϊόντα που θέλετε να εμφανίζονται στον οδηγό δώρων και

β. γράφοντας ένα άρθρο blog.

  • Δώρο με κάθε αγορά

Η προσφορά ενός δώρου με κάθε παραγγελία αποτελεί ευχάριστη εμπειρία για τους αγοραστές της Black Friday. Αρκεί το δώρο να σχετίζεται με τα προϊόντα που αγοράζουν.

  • Παρατείνετε τις εκπτώσεις από τη Black Friday έως την Cyber Monday

Μια αποτελεσματική και συνηθισμένη πλέον ιδέα marketing για τη Black Friday είναι η παράταση των εκπτώσεων.

  • Στείλτε e-mail υπενθύμισης

Η απόδοση αυτής της πρακτικής μπορεί να φθάσει και σε τάξεις μεγέθους 1 προς 32. Δηλαδή για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύετε στο e-mail marketing μπορεί να κερδίσετε έως και 32 ευρώ.

  • Προσθήκη νέων προϊόντων

Οι πελάτες προτιμούν να περιηγούνται σε e-shops με νέα προϊόντα. Εάν ένας πελάτης αγόρασε ήδη ένα προϊόν από εσάς μια φορά, ή επιστρέφει στο κατάστημά σας, τότε τα νέα προϊόντα θα διεγείρουν την περιέργειά του.

  • Προσφέρετε μια «κρυφή ματιά» στις Black Friday προσφορές σας

Δημιουργήστε gif ή βίντεο με τα προϊόντα που θα έχετε σε μεγάλη έκπτωση χωρίς την τιμή πώλησης. Έτσι προκαλείτε στον καταναλωτή αίσθημα προσμονής για τις προσφορές που θα έχετε στη Black Friday.

  • Επωφεληθείτε από τα Hashtags

Συμπεριλάβετε στις δημοσιεύσεις σας hashtags, όπως #blackfriday #cybermonday #sale #blackfridaysale #blackfridaydeals, τα οποία θα σας επιτρέψουν να προσεγγίσετε πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες εκπτώσεις και προσφορές.

  • Αύξηση του διαφημιστικού budget

Κατά τη διάρκεια της Black Friday, οι διαφημιστές θα διαθέσουν μεγαλύτερο budget από το συνηθισμένο. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος ανά κλικ (CPC) θα είναι υψηλότερο από το μέσο όρο. Αν σχεδιάζετε να κάνετε διαφημίσεις στο Facebook, πρέπει να αυξήσετε το διαφημιστικό σας budget λίγες μέρες πριν την Black Friday ώστε να δοθεί στις διαφημίσεις σας αρκετός χρόνος για να βελτιστοποιήσουν τις μετατροπές και να σας αποφέρουν περισσότερες πωλήσεις.

Επικεντρωθείτε στα best seller προϊόντα σας για να προωθήσετε τη σωστή προσφορά κατά τη διάρκεια της Black Friday.

  • Δημιουργήστε ημερολόγιο για τις προωθητικές σας ενέργειες

Δημιουργήστε ημερολόγιο με προσφορές και ενέργειες που θέλετε να κάνετε, καθώς και το πότε θέλετε να τις λανσάρετε. Το ημερολόγιό σας πρέπει να περιλαμβάνει: Νέα γραφικά και banners, δημοσιεύσεις Social Media, δημιουργικά – copyright, καθώς και προσφορές.

  • Χρησιμοποιήστε έξυπνες τεχνικές

Ενεργοποιήστε online chat για την εξυπηρέτηση των πελατών σας, ενημερώστε τους για τα δωρεάν μεταφορικά καθώς και για το ποσό που τους υπολείπεται προκειμένου να επωφεληθούν. Χρησιμοποιήστε το Upselling για να αυξήσετε τη μέση αξία της παραγγελίας.

  • Χρησιμοποιήστε countdowns

Το ψυχολογικό αποτέλεσμα του να βλέπεις ένα ρολόι αντίστροφης μέτρησης είναι ένα πολύ ισχυρό κίνητρο για τους υποψήφιους πελάτες να προχωρήσουν σε μια αγορά.

  • Προσφέρετε «Μυστηριώδεις Εκπτώσεις»

Προσθέστε διαδραστικές εμπειρίες όπως π.χ. κάρτες ξυστού.

  • Άμεση αλληλογραφία με εκπτωτικό κωδικό

Στείλτε ευχαριστήρια κάρτα και έναν ειδικό κωδικό έκπτωσης.

  • Δημιουργήστε εκτυπώσιμες δωροκάρτες

Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αγοράσουν δωροκάρτες για τους φίλους και την οικογένειά τους και ενημερώστε τους ότι μπορούν να τις εκτυπώσουν και να τις προσφέρουν κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

  • Προσφέρετε VIP έκπτωση

Εάν διαθέτετε loyalty program ή VIP Club για τους καλύτερους πελάτες σας, μπορείτε να τους προσφέρετε ειδική αποκλειστική VIP έκπτωση. Σιγουρευτείτε ότι δεν προσφέρετε αυτή την έκπτωση σε όλους τους πελάτες. Έτσι θα εξασφαλίσετε ότι οι VIPs θα νιώσουν 100% ‘ευνοημένοι’.

 



ΣΧΟΛΙΑ