• Business

    Τέλη Νοεμβρίου η Hanjin βυθίζεται στην άβυσσο

    Hanjin Shipping


    Μια νέα εξέλιξη που αφορά τη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping ήρθε στο φως. Μέχρι τα τέλη του Νοεμβρίου του 2016 το νωρίτερο, η άλλοτε 7η μεγαλύτερη ναυτιλιακή του κόσμου στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να χάσει το σύνολο του στόλου της, μια κίνηση που ουσιαστικά θα αποτελέσει την αρχή της εκκαθάρισής της.

    Σύμφωνα με όσα υποστήριξε πηγή που βρίσκεται κοντά στην εταιρεία και θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της, η Hanjin έχει ήδη επιστρέψει στους πλοιοκτήτες όσα πλοία είχε χρονοναυλώσει και σχεδιάζει να πουλήσει όλα τα ιδιόκτητα φορτηγά πλοία της μέσα στο μήνα.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά την επιστροφή όλων των πλοίων που είχε ναυλώσει, ο ιδιόκτητος στόλος της Hanjin αποτελείται από μόλις 22 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συμπεριλαμβανομένων άλλων δύο χρονοναυλωμένων πλοίων που θα επιστραφούν στους πλοιοκτήτες τους και άλλων πέντε ιδιόκτητων, τα οποία ωστόσο πρόκειται να πουληθούν σε μια άλλη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή στα πλαίσια της διαδικασίας εκκαθάρισης των περιουσιακών της στοιχείων.

    hanjin

    Η χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι αποφάσισε να πουλήσει τα εναπομείναντα 15 φορτηγά πλοία του στόλου της – τα οποία είχε εξαγοράσει με σύναψη δανειακών συμβάσεων με τοπικά και διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τα χρήματα από την πώληση των πλοίων αυτών πρόκειται να διατεθούν για την αποπληρωμή των χρεών της.

    Ωστόσο, η τύχη της Hanjin – το αν δηλαδή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση ή όχι – πρόκειται να αποφασιστεί την επόμενη εβδομάδα (14-18 Νοεμβρίου 2016), καθώς οι προσπάθειες για την πώληση των περιουσιακών της στοιχείων θα συνεχιστούν.

    Στην περίπτωση που το δικαστήριο της Νότιας Κορέας αποφασίσει να οδηγήσει τη Hanjin σε εκκαθάριση, αυτό πρακτικά θα σημαίνει ότι η πάλαι ποτέ κραταιά και 7η μεγαλύτερη ναυτιλιακή του κόσμου (στον κλάδο των containerships) αλλά και η μεγαλύτερη ναυτιλιακή της χώρας θα αποτελεί κομμάτι της ναυτιλιακής ιστορίας, τρεις μόλις μήνες αφότου κατέθεσε αίτηση για προστασία από τους πιστωτές της τον περασμένο Σεπτέμβριο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στ. Τοπούζογλου: Προσάραξε σε αβαθή στη Σιγκαπούρη πλοίο της Prime Tanker Management

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Διαμαντίδης: Τέλος στη δικαστική διαμάχη της Delta με την Taleveras. Όλη η υπόθεση

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ