• Business

    Στις αγορές της… τελευταίας στιγμής «ποντάρει» το εμπόριο – «Έκρηξη» πωλήσεων για τα Attica Stores

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    Ιδιαίτερη αυξημένη αναμένεται σήμερα η εμπορική κίνηση, τελευταία μέρα πριν από την επιβολή του lockdown. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν πως περιμένουν σημαντική άνοδο στην προσέλευση καταναλωτών, καθώς πολλοί θα σπεύσουν να προλάβουν τα καταστήματα ανοιχτά, προτού κατεβάσουν ρολά για διάστημα τριών εβδομάδων ενώ παρόμοιες εκτιμήσεις υπάρχουν και από την πλευρά των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

    Ήδη, χθες αμέσως μετά τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη αρκετοί ήταν αυτοί που «πλημμύρισαν» τους εμπορικούς δρόμους για να πραγματοποιήσουν αγορές της τελευταίας στιγμής, εκμεταλλευόμενοι και τις ενδιάμεσες εκπτώσεις που είναι σε εξέλιξη. Κάτι που φάνηκε και στα περισσότερα ταμεία, τα οποία ύστερα από αρκετά γέμισαν με εισπράξεις.

    Κάποιες εταιρείες καλλυντικών μάλιστα, προκειμένου να δώσουν μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις τους, προχώρησαν σε μεγαλύτερες εκπτώσεις στο διήμερο πριν το lockdown. «Ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές, δεν έχουμε ξαναζήσει παρόμοιες καταστάσεις…», σημειώνουν σκωπτικά έμπειροι άνθρωποι του εμπορίου.

    Πηγές προσκείμενες στη διοίκηση της PublcMediaMarkt σημειώνουν πως πέρα από τα φυσικά καταστήματα, αύξηση παρατηρήθηκε στις ηλεκτρονικές παραγγελίες αλλά και στις παραγγελίες μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ενώ σύμφωνα με πληροφορίες παρόμοια εικόνα κατεγράφη και στον όμιλο Fourlis, ο οποίος διαχειρίζεται τα καταστήματα IKEA και Intersport, ο όμιλος Φάις (Καλογήρου, Haralas, Ander Armur, Puma, Kiko Milano, DKNY, κα.) και στην «Κωτσόβολος».

    Εντυπωσιακές επιδόσεις κατέγραψαν και τα πολυκαταστήματα Attica. Συγκεκρικριμένα, το κατάστημα στο City Link στο κέντρο της Αθήνας εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 60% και το κατάστημα στο Golden Hall 80%!

    Σταθερή από την άλλη πλευρά είναι η άνοδος που σημειώνουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, ειδικά μετά την έξαρση των κρουσμάτων που μεγάλωσε την ανησυχία για την εξάπλωση του κορονοϊού στους κλειστούς χώρους. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως η μοναδική διέξοδος για την πραγματοποίηση αγορών τις επόμενες τρεις εβδομάδες αναμένεται να αναπόφευκτα να ενισχυθεί ενόψει και της Black Friday, ωστόσο το ερώτημα που απασχολεί τις επιχειρήσεις είναι κατά πόσον θα μπορέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν.

    Ανησυχία για την ανταπόκριση των couriers

    Κάποιοι θεωρούν πως παρά την προετοιμασία που έχει γίνει, δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί ούτε τώρα το σύστημα των αποστολών, με τις παραδόσεις προϊόντων να σημειώνουν μεγάλες καθυστερήσεις. «Δεν ήταν αρκετός ο χρόνος για να προετοιμασθούν οι εταιρείες για μια τόσο απότομη και μεγάλη αύξηση της ζήτησης», υπογραμμίζουν και πιέζουν να εξετάσει τη λύση να μπορεί ο καταναλωτής να παραλαμβάνει τα προϊόντα που παρήγγειλε ηλεκτρονικά από το φυσικό κατάστημα (Pick Up points). Πάντοτε, όμως, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

    Προβληματισμός υπάρχει και για την επόμενη μέρα του lockdown, η οποία αυτή τη στιγμή φαντάζει εξαιρετικά δύσκολη. Εκτιμάται πως αρκετές επιχειρήσεις δεν θα αντέξουν να σηκώσουν τη ζημιά και θα αναγκαστούν να κατεβάσουν ρολά, ωστόσο πολλά θα εξαρτηθούν από την ημερομηνία επανεκκίνησης της οικονομίας.

    Διαβάστε ακόμα:

    Φούρνοι Βενέτη: Αγωνία για την πορεία των πωλήσεων στο lockdown – Κατώτερη των συνθηκών η μείωση στα ενοίκια

    Ο εμπορικός κόσμος για το lockdown: «Σοκ το κλείσιμο των καταστημάτων, δύσκολη η επιβίωση»

    Σταμπουλίδης: Οι οικονομικές δραστηριότητες που τίθενται σε αναστολή από το Σάββατο

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ