Business

Στην «αρένα» του delivery φαγητού από τον Σεπτέμβριο η Skroutz

  • Του Γιώργου Μανέττα

Οι επικεφαλής του Skroutz.gr. Βασίλης Δήμος, Γιωργος Χατζηγεωργίου και Γιώργος Αυγουστίδης


Αντίστροφη μέτρηση για την επίσημη έναρξη λειτουργίας του Skroutzfood.gr, της νέας πλατφόρμας online delivery φαγητού της Skroutz.

Πηγές της εταιρείας που μίλησαν στο mononews.gr αναφέρουν πως το επίσημο λανσάρισμα αναμένεται να γίνει στα μέσα Σεπτεμβρίου, περίοδος που θεωρείται ιδανική αφού θα έχουν επιστρέψει και οι τελευταίοι εκδρομείς του Αυγούστου από τις καλοκαιρινές διακοπές τους.

Οι άνθρωποι της Skroutz δηλώνουν αισιόδοξοι για το νέο εγχείρημά τους, σημειώνοντας πως τα μηνύματα από τους δυο μήνες δοκιμαστικής λειτουργία της πλατφόρμας ήταν άκρως ικανοποιητικά. Συγκεκριμένα, στην πλατφόρμα του Skroutzfood έχουν ενταχθεί ήδη 550 με 600 επιχειρήσεις εστίασης στις 13 περιοχές των βορείων προαστίων της πρωτεύουσας ενώ σε καθημερινή βάση πραγματοποιούνται 150 με 200 παραγγελίες. Αριθμός ιδιαίτερα ενθαρρυντικός για την περίοδο του καλοκαιριού.

Αυτή τη στιγμή, η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στις περιοχές Αγία Παρασκευή, Γαλάτσι, Ηράκλειο, Λαμπρινή,  Μαρούσι, Μεταμόρφωση, Νέα Ιωνία, Νέα Φιλαδέλφεια, Νέο Ψυχικό, Πεύκη, Πολύδροσο, Χαλάνδρι και Χολαργός ενώ μέχρι το επίσημο λανσάρισμα σχεδιάζεται να προστεθούν και περιοχές του κέντρου, όπως το Σύνταγμα και το Παγκράτι.

Επιπλέον, στόχος είναι οι επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στην πλατφόρμα να ξεπεράσουν τις 1.000 σε ένα μήνα από σήμερα ενώ θα υπάρξουν και αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία ονόματα του χώρου της εστίασης, τα οποία θα λειτουργήσουν ως «μαγνήτης» για την προσέλκυση νέων καταναλωτών. Ήδη, όπως μεταφέρεται αρμοδίως υπάρχουν κατ’ αρχήν συμφωνίες, οι οποίες μένει να οριστικοποιηθούν.

Δέλεαρ για όσες επιχειρήσεις θέλουν να ενταχθούν στη νέα πλατφόρμα του Skroutz είναι και η κατά πολύ μικρότερη προμήθεια που θα χρεώνει σε σχέση με τις υφιστάμενες πλατφόρμες του χώρου.

Στα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας θεωρούνται η εμπειρία των ανθρώπων του Skroutz στο e-commerce και η μεγάλη επισκεψιμότητα της πλατφόρμας τους. Το skroutz.gr είναι πέμπτο σε επισκεψιμότητα στο ελληνικό Διαδίκτυο, πίσω από εταιρείες κολοσσούς όπως η Google και το Facebook και το πρώτο ελληνικό site, με περίπου 7,5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες σε μηνιαία βάση και περίπου 1,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

Η απόφαση της Skroutz να εισέλθει στην αγορά του online delivery φαγητού δεν ήρθε τυχαία. Η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ενώ ο τζίρος της υπολογίζεται ότι ξεπερνάει τα 300 εκατ. ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, η δραστηριοποίηση ενός τόσο σημαντικού παίκτη, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα και να αυξήσει την πίεση στους μεγάλους παίκτες που υπάρχουν στον χώρο, το efood.gr και τον deliveras.

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη Δήμο και σήμερα θεωρείται η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης τιμών προϊόντων στην Ελλάδα. Το όνομα της είναι εμπνευσμένο από τον φανταστικό χαρακτήρα Σκρουτζ Μακ Ντακ του σύμπαντος της Disney ο οποίος ως τσιγκούνης, έψαχνε πάντοτε την χαμηλότερη τιμή για ό,τι επιθυμούσε

Το 2006, το 50% της εταιρείας εξαγοράστηκε από την Dionic, ποσοστό που επέστρεψε πέρυσι στους ιδρυτές της Skroutz έναντι συνολικού τιμήματος 10 εκατ. ευρώ. Σήμερα, τα συνεργαζόμενα καταστήματα ανέρχονται σε 2.700 ενώ στην εταιρεία εργάζονται 170 άτομα. Έχει επίσης παρουσία στην Τουρκία και στην Αγγλία.