• Business

    Skroutz.gr: Έβγαλαν λεφτά και τώρα τα επενδύουν (στην jamjar)

    Γιώργος Χατζηγεωργίου. Ετών 40. Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Skroutz


    Κοντά στα 4 δισ. ευρώ ξόδεψαν πέρυσι οι Έλληνες καταναλωτές με το ποντίκι τους. Καταναλωτική δαπάνη η οποία ήταν υψηλότερη κατά 20,4% σε σχέση με το 2013, ενώ ήταν και το πέμπτο υψηλότερο ποσοστό αύξησης πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη (στοιχεία Ecommerce Europe). Μερίδιο από αυτή την καταναλωτική πίτα η οποία μεγαλώνει μέρα με την ημέρα έχει και μια ελληνική εταιρεία η Skroutz.gr.

    Ένα hobby project που ξεκίνησε από μία προσωπική ανάγκη των συνιδρυτών του και έμελλε να εξελιχτεί στην πιο δημοφιλή ιστοσελίδα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα. Τώρα οι επικεφαλής της εταιρίας (Γιώργος Χατζηγεωργίου,Βασίλης Δήμου και Γιώργος Αυγουστίδης) αναγνωρίζοντας την επιτυχημένη πορεία του jamjar.gr επενδύουν στην συγκεκριμένη πρωτοποριακή ελληνική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαβάστε εδω για την εταιρία που ξεκίνησε απο ένα γκαράζ (σαν την Amazon).

    Το jamjar αποτελεί το πρώτο ελληνικό online department store με τις πιο λαχταριστές χειροποίητες δημιουργίες. Παρουσιάστηκε στους διαδικτυακούς δέκτες το καλοκαίρι του 2013, με σκοπό να βοηθήσει τους πιο ταλαντούχους ανεξάρτητους δημιουργούς να δώσουν μια δυνατή ώθηση σε αυτό που αγαπούν, προσφέροντας παράλληλα στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αγοράσουν online τις πιο πρωτότυπες, τις πιο stylish, τις πιο ‘ψαγμένες’ χειροποίητες δημιουργίες, δημιουργίες τόσο λαχταριστές όσο εκείνο το πολυπόθητο βαζάκι με τη μαρμελάδα της μαμάς!

    Παρέχοντας στους δημιουργούς υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα, και διασφαλίζοντας μία μοναδική και εγγυημένη εμπειρία χρήσης στους καταναλωτές, το jamjar στο οποίο συμμετέχουν ήδη 150 χειροτέχνες διαχειρίζεται για λογαριασμό τους τις παραγγελίες, το pre & after sales customer service, διασφαλίζοντας τη νομιμότητα και τη διαφάνεια των συναλλαγών και φυσικά, την ικανοποίηση των πελατών. Στο jamjar φιλοξενούνται σχεδόν 4.000 επιλεγμένα προϊόντα, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3.500 παραγγελίες.

    Οι επικεφαλής του Skroutz.gr. Βασίλης Δήμου, Γιωργος Χατζηγεωργίου και Γιώργος Αυγουστίδης
    Οι επικεφαλής του Skroutz.gr. Βασίλης Δήμου, Γιωργος Χατζηγεωργίου και Γιώργος Αυγουστίδης

    Με τη νέα αυτή στρατηγική συνεργασία, το Skroutz, θα παρέχει στο jamjar.gr την πολύτιμη τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει στα 10 χρόνια επιτυχημένης δραστηριοποίησής του στην αγορά του διαδικτύου, αλλά και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα, με κεντρικό στόχο το jamjar.gr να γίνει η μεγαλύτερη κοινότητα των πιο ταλαντούχων Ελλήνων δημιουργών και το πιο πλούσιο online πολυκατάστημα, σήμα κατατεθέν της αφρόκρεμας των ελληνικών handmade προϊόντων.

    Όπως επεσήμανε ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Skroutz : «Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και η τεχνολογία αιχμής βρίσκονται στο DNA μας και πάντα αναζητάμε το καινοτόμο και το διαφορετικό, προκειμένου να διατηρήσουμε την πρωτοπορία μας και να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της αγοράς. Στο jamjar αναγνωρίσαμε αυτή τη διαφορετικότητα και προχωρήσαμε σε αυτήν την επένδυση, διότι πιστεύουμε πως αυτές οι πρωτοβουλίες συμβάλλουν στο να εξελιχθεί και να πάει μπροστά το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα».

    Η Εύα Επιτροπάκη, συνιδρύτρια του jamjar.gr  επεσήμανε οτι : «Είμαστε ενθουσιασμένοι και ιδιαιτέρως περήφανοι που μία από τις κορυφαίες και ταχύτατα αναπτυσσόμενες εταιρείες του διαδικτύου, η Skroutz A.E., πιστεύει και επενδύει στο jamjar.gr. Θεωρούμε πως η ένταξη της Skroutz Α.Ε. στους βασικούς μετόχους του jamjar θα είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη και την εξέλιξη της πλατφόρμας, όχι μόνο δεδομένης της κορυφαίας στην αγορά τεχνογνωσίας της εταιρείας, αλλά και στις κοινές αξίες τις οποίες μοιραζόμαστε.  Παράλληλα, όραμά μας είναι το jamjar να γίνει ένας online παράδεισος όπου κάθε επισκέπτης θα μπορεί να βρει συγκεντρωμένα, επιλεγμένα μοναδικά χειροποίητα αντικείμενα, τα οποία θα μπορεί να κάνει εύκολα δικά του, αναδεικνύοντας, έτσι, με τον πιο δημιουργικό τρόπο το προσωπικό του στυλ».



    ΣΧΟΛΙΑ