• Business

    Δυναμική είσοδος της Skroutz στην αγορά του online delivery

    • Γιώργος Μανέττας

    Οι επικεφαλής του Skroutz.gr. Βασίλης Δήμος, Γιωργος Χατζηγεωργίου και Γιώργος Αυγουστίδης


    Το μεγάλο βήμα  στην αγορά του online delivery αποφάσισε να κάνει η  Skroutz, μέσα από το «Skroutz Food».

    Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά με τη βασική δραστηριότητα της δημοφιλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας και η οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε περίπου δύο μήνες από σήμερα. Μάλιστα, ήδη, μπαίνοντας στο site του Skroutz υπάρχει ειδικό πλαίσιο που προαναγγέλλει την είσοδο της εταιρείας στο online delivery φαγητού.

    Σύμφωνα με όσα ανέφεραν στο mononews.gr πηγές προσκείμενες στη διοίκηση, υπάρχει έκδηλη αισιοδοξία για το νέο εγχείρημα και την είσοδο του Skroutz στη δυναμική αυτή αγορά, η οποία παρουσιάζει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης. Αν και δεν θέλησαν να δώσουν συγκεκριμένα νούμερα για τους στόχους τους, καθώς όπως ανέφεραν είναι ακόμη πολύ νωρίς, επισημαίνουν πως φιλοδοξούν να κατακτήσουν σημαντικό μερίδιο.

    Προς το παρόν, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία του σχεδιασμού ενώ παράλληλα γίνονται διαπραγματεύσεις με μεγάλες αλυσίδες εστίασης, προκειμένου να ενταχθούν στη νέα υπηρεσία.

    Στόχος της Skroutz είναι να συνεργαστεί με καταστήματα και αλυσίδες φαγητού που έχουν πολλά σημεία πώλησης. Παράλληλα, επιδιώκει να υπάρξουν και κάποιες  αποκλειστικές συνεργασίες με γνωστά brands, τα οποία θα προσφέρουν τα προϊόντα τους μόνο από την πλατφόρμα του Skroutz Food.

    Η εταιρεία σκοπεύει να συνεργαστεί με εταιρείες που έχουν υποδομές delivery, καθώς όπως διευκρινίζεται αρμοδίως δεν πρόκειται να «στήσει» δικό της δίκτυο διανομής,- τουλάχιστον στην παρούσα φάση-.

    Στα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας θεωρούνται η εμπειρία των ανθρώπων του Skroutz στο χώρο του e-commerce και η μεγάλη επισκεψιμότητα της πλατφόρμας τους.

    Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις, το skroutz.gr είναι πέμπτο σε επισκεψιμότητα στο ελληνικό Διαδίκτυο, πίσω από εταιρείες κολοσσούς όπως η Google και το Facebook και το πρώτο ελληνικό site, με περίπου 8,5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες σε μηνιαία βάση και περίπου1,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

    Μεγάλο δέλεαρ για όσες επιχειρήσεις θέλουν να ενταχθούν στη νέα πλατφόρμα του Skroutz είναι και η κατά πολύ μικρότερη προμήθεια που θα χρεώνει, σε σχέση με τις υφιστάμενες πλατφόρμες του χώρου (αρμόδιες πηγές αναφέρουν πως θα είναι η μισή απ’ ότι προσφέρει σήμερα ο ηγέτης του χώρου).



    ΣΧΟΛΙΑ