• Business

    Στη μάχη του Black Friday τα σούπερ μάρκετ: Τι σχεδιάζουν Σκλαβενίτης, ΑΒ, MyMarket και Γαλαξίας


    Σε θέσεις μάχης βρίσκονται τα σούπερ μάρκετ ενόψει Black Friday.

    Το λιανεμπόριο τροφίμων, όπως αναφέρουν άνθρωποι του χώρου, δεν θα μπορούσε να λείψει από την «μεγάλη γιορτή των προσφορών» και ετοιμάζεται να δώσει το παρόν με σημαντικές εκπτώσεις σε μια σειρά από προϊόντα. Εξάλλου, θα ήταν καταστροφικό να απέχουν καθώς το καταναλωτικό κοινό περιμένει με ανυπομονησία το Black Friday.

    Υπολογίζεται πως οι πωλήσεις τη συγκεκριμένη περίοδο «εκτοξεύονται» σε όλο το λιανεμπόριο, εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης και της «σπουδής» που δείχνουν οι καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι εταιρείες.

    Δυναμικό παρόν αναμένεται να δώσουν και φέτος τα MyMarket, σε συνέχεια της επιτυχημένης παρουσία τους, πέρυσι κατά την οποία τετραπλασίασαν τις πωλήσεις τους. Πηγές της εταιρείας που μίλησαν στο mononews.gr αναφέρουν πως η αλυσίδα θα «προσφέρει στους πελάτες της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά προσφορές και δώρα, αλλά και ευχάριστες εκπλήξεις» ενώ ειδικά για τους πελάτες που θα προχωρήσουν σε online αγορές μέσω του eshop.mymarket.gr οι εκπλήξεις θα είναι ακόμα περισσότερες.

    Συγκεκριμένα, θα συμμετέχουν σε κλήρωση δώρων τεχνολογίας, θα κερδίζουν εκπτωτικό κουπόνι 5 ευρώ επιπλέον των προσφορών αλλά και θα έχουν τη δυνατότητα σε προσφορές αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Η Black Friday στα MyMarket θα διαρκέσει φέτος από τις 25 Νοεμβρίου έως και τις 3 Δεκεμβρίου.

    Με εκπτώσεις σε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, εκτός των τροφίμων που θα φθάσει έως και 50% σκοπεύει να λάβει μέρος και η αλυσίδα «Γαλαξίας». Στελέχη της εταιρείας μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας καινοτόμας κάρτας πιστότητας σημείωσε πως δρομολογούνται σημαντικές εκπτώσεις, οι οποίες θα δελεάσουν τους καταναλωτές να σπεύσουν στα καταστήματα του δικτύου.

    «Κλειστά χαρτιά» από ΑΒ και Σκλαβενίτη

    Στον αντίποδα, κλειστά κρατούν τα χαρτιά τους, η ΑΒ Βασιλόπουλος και η Σκλαβενίτης. Παρ’ ότι βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για την έναρξη της Black Friday, η οποία παραδοσιακά συμπίπτει με την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου, οι δυο μεγαλύτεροι παίκτες του λιανεμπορίου τροφίμων επιμένουν να μην αποκαλύπτουν το σχεδιασμό τους.

    Κύκλοι των δυο εταιρειών υπογραμμίζουν πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο, όσον αφορά στο ύψος των προσφορών ή τους κωδικούς που θα συμμετέχουν ενώ τονίζουν πως οι πληροφορίες που είδαν έως τώρα το φως της δημοσιότητας σχετικά με τις φετινές ενέργειες που θα κάνουν την περίοδο του Black Friday είναι λανθασμένες. Σημειώνουν μάλιστα πως είναι οι περσινές.



    ΣΧΟΛΙΑ