• Business

    Sold out σε luxury αυτοκίνητα και ξενοδοχεία- Σε 349 δις υπολογίζονται τα έσοδα για το 2022

    • NewsRoom

    Ferrari, Cadillac, Aston Martin και Four Season πρωταγωνιστούν στην αγορά των luxury προϊόντων και υπηρεσιών


    Η αλυσίδα ξενοδοχείων Four Seasons έχει ξεπουλήσει μέχρι το 2023 σχεδόν όλα τα εισιτήρια για την υπηρεσία που προσφέρει στους πελάτες της να ταξιδέψουν με ιδιωτικό jet. Αρχική τιμή τα 190.000 δολάρια ανά άτομο. Στον τομέα των πολυτελών αυτοκινήτων, οι παραγγελίες για το πολυαναμενόμενο Purosangue της Ferrari με αρχική τιμή τα 390.000 θα ξεπεράσουν σε λίγο την παραγωγή. Αντίστοιχα φαινόμενα κατεγράφησαν με το νέο μοντέλο της Aston Martin, ενώ και η Cadillac ετοιμάζεται να παρουσιάσει το νέο μοντέλο αξίας 300.000 δολαρίων, με τους αγοραστές να έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους.

    Οι ζοφερές προβλέψεις της οικονομίας καθόλου δεν απασχολούν τα luxury brands, από πολυτελή αυτοκίνητα έως premium ξενοδοχεία.

    Στα 349,1 δις υπολογίζονται τα έσοδα από τα παγκόσμια πολυτελή αγαθά για το 2022, σε σχέση με τα 309 δις δολάρια τον προηγούμενο χρόνο.

    Σύμφωνα με την εταιρεία Statista Ltd., για θέματα έρευνας αγοράς, το 2027 τα έσοδα θα εκτοξευτούν στα 419 δις δολάρια.

    Στροφή στα luxury προϊόντα και υπηρεσίες

    Κι αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι εταιρείες των πολυτελών brands, οι οποίες αυξάνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους για το 2023 και επενδύουν στην παραγωγή premium προϊόντων, την ώρα που η πλειοψηφία των επιχειρήσεων παλεύει να περιορίσει τα κόστη, στη σκιά των απειλών για την επιβράδυνση της οικονομίας.

    Τον Μάιο περίπου 300 άτομα είχαν προπαραγγείλει την σπορ έκδοση της Aston Martin V12 Vantage, τα οποία μοντέλα πωλούνται για 300.000 δολάρια.

    Η αυξημένη ζήτηση στα πολυτελή αμάξια έχει οδηγήσει πολλές luxury μάρκες αυτοκινήτων να επενδύουν το μεγαλύτερο κομμάτι παραγωγής τους σε αυτά τα προϊόντα, λόγω της αυξημένης ζήτησης. Παράλληλα, καλύπτουν τη ζημιά από το αυξημένο κόστος παραγωγής από τις δυσθεώρητες τιμές των premium προϊόντων τους.

    Το μάρκετινγκ προβλέπει περιορισμένο αριθμό μοντέλων αυτοκινήτων σε υψηλές τιμές, που σίγουρα δεν είναι για όλα τα πορτοφόλια.

    Ferrari, Lamborghini, Aston Martin

    Την προηγούμενη εβδομάδα η Ferrari αποκάλυψε το πολυαναμενόμενο Purosangue αξίας 390.000 ευρώ, εγκαινιάζοντας την είσοδό της στην πώληση αυτοκινήτων SUV.

    Πρόκειται για ένα τετράθυρο αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις, που στοχεύει να διευρύνει τους αγοραστές της μάρκας αγωνιστικών αυτοκινήτων, χωρίς όμως να χάνει το πλεονέκτημα του. Φτάνει τα 100 χιλιόμετρα μέσα σε 3,3 δευτερόλεπτα.

    Νωρίτερα, μέσα στη χρονιά, η Lamborghini Urus των σχεδόν 225.000 ευρώ και η Bentley Bentayga των 206.800 ευρώ έτυχαν θερμής υποδοχής από τους αγοραστές, ανοίγοντας τον δρόμο για επενδύσεις προς αυτή την κατεύθυνση και από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

    H Mercedes-Benz έχει ήδη ανακοινώσει αναδιάρθρωση της εταιρείας με στροφή προς την παραγωγή των μοντέλων της που ξεκινούν από 100.000 ευρώ και πάνω.

    Αντίστοιχα, η Cadillac της General Motors ετοιμάζει ήδη ένα ηλεκτρικό sedan αξίας 300.000 δολαρίων. Το μοντέλο θα ονομάζεται Celestiq και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2023. Σύμφωνα με την εταιρεία θα κατασκευάζονται λιγότερα από 500 οχήματα αυτού του μοντέλου ετησίως.

    Sold out για μία θέση αξίας 190.000 δολαρίων το άτομο

    Και στον χώρο των ξενοδοχείων, οι premium υπηρεσίες είδαν κατακόρυφη άνοδο των τιμών. Τα μεγαλύτερα και διασημότερα ξενοδοχεία στο Παρίσι προσφέρουν πλέον τις σουίτες τους από 5.000 ευρώ και πάνω.

    Το Four Seasons ξεκινάει μια σειρά από καμπάνιες με υψηλές προσδοκίες χάρη στην θερμή ανταπόκριση των πελατών της.

    Το 24ήμερο διεθνές πρόγραμμα για «μία εμπειρία με ιδιωτικό τζετ», το οποίο ξεκίνησε πριν λίγους μήνες είχε τεράστια ζήτηση.

    Πρόκειται, σύμφωνα με την εταιρεία για το «φθηνότερο ταξίδι σε όλο τον κόσμο», με τη τιμή να ξεκινάει από 190.000 δολάρια ανά άτομο. Μία τιμή που δεν πτόησε τους πελάτες του Four Seasons.

    Το πρόγραμμα έχει σχεδόν ξεπουλήσει τα εισιτήρια για τις θέσεις του μέχρι και το 2023, με τη Four Seasons να πουλάει πλέον εισιτήρια για το 2024.

    Διαβάστε επίσης:

    Mercedes, Audi, Hermes, Prada: Αύξηση των πωλήσεων και λίστες αναμονής για τα κορυφαία πολυτελή brands



    ΣΧΟΛΙΑ