• Business

    Σκλαβενίτης: Επεκτάθηκε στη Λάρισα το Sklavenitis.gr

    • NewsRoom
    Τα επόμενα... ψηφιακά βήματα του Σκλαβενίτη

    Γεράσιμος Σκλαβενίτης. Επικεφαλής Σκλαβενίτης ΑΒΕΕ


    Η Λάρισα αποτελεί από τις αρχές Οκτωβρίου, τον δεύτερο σταθμό του Sklavenitis.gr, το οποίο είχε εγκαινιάσει τη λειτουργία του αρχικά στην Αττική, στο τέλος του 2020.

    Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία έως το τέλος του έτους, αναμένεται να επεκταθεί σε ακόμη δύο περιοχές της χώρας αλλά και να ενταχθούν νέοι κωδικοί και κατηγορίες. Άλλωστε ανάπτυξη και επέκταση του Σκλαβενίτης eMarket παραμένει βασικός πυλώνας στον στρατηγικό σχεδιασμό της Εταιρείας, διευθύνων σύμβουλος της οποίας είναι ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης.

    Περισσότεροι από 12.000 κωδικοί

    Όσον αφορά στη Λάρισα, με περισσότερους από 12.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης καλύπτει την πόλη και τις γύρω περιοχές, προσφέροντας στους καταναλωτές έναν εύκολο, γρήγορο και απλό τρόπο αγοράς βασικών αγαθών μέσω υπολογιστή, tablet ή smartphone. 

    Σημειώνεται πως οι τιμές των προϊόντων στο Σκλαβενίτης eMarket είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας και η πληρωμή γίνεται με όλους τους τρόπους που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας (κάρτα, μετρητά, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

    Οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται τις ημέρες Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

    Η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών για τη Λάρισας πραγματοποιείται μέσω του hyper καταστήματος της αλυσίδας στην περιοχή, στο οποίο αναπτυχθήκαν όλες οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη της νέας υπηρεσίας (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών).

    Η επιλογή αυτού του μοντέλου,, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, συμβάλλει στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών, καθώς για την εταιρεία η άριστη εξυπηρέτηση σε κάθε σημείο διεπαφής είναι κύρια προτεραιότητα ώστε η καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη.

    Διαβάστε επίσης:

    Σκλαβενίτης: Τα τρία κλειδιά που ξεκλείδωσαν την κερδοφορία



    ΣΧΟΛΙΑ