• Business

    Σκλαβενίτης: Έφτασε και στην Πάτρα το Sklavenitis.gr

    • Ρομίνα Νικηφόρου
    Ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης CEO του Ομίλου ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

    Γεράσιμος Σκλαβενίτης, CEO του Ομίλου Σκλαβενίτης


    Σε ακόμη μία πόλη εκτός Αττικής επεκτείνεται το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτης. Έτσι, μετά τη Λάρισα στις αρχές Οκτωβρίου, το Sklavenitis.gr από τις αρχές Νοεμβρίου λειτουργεί και στην Πάτρα.

    Με περισσότερους από 13.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης, το Σκλαβενίτης eMarket καλύπτει πλήρως την αχαϊκή πρωτεύουσα και τις γύρω περιοχές. Οι καταναλωτές πλέον θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές μέσω υπολογιστή, tablet ή smartphone.

    Οι τιμές των προϊόντων είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας. Η πληρωμή γίνεται με τους τρόπους που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας.

    Οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30€ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

    Όπως και στη Λάρισα, η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών για την περιοχή της Πάτρας πραγματοποιείται μέσω του τοπικού hyper καταστήματος της αλυσίδας. Στον χώρο αυτό αναπτυχθήκαν όλες οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη της νέας υπηρεσίας (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών).

    Επόμενος σταθμός αναμένεται η Θεσσαλονίκη

    Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης αναμένεται να επεκταθεί σε νέες πόλεις μέχρι του τέλος του τρέχοντος έτους αλλά και το 2022.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι επόμενος σταθμός, θα είναι η Θεσσαλονίκη έως το τέλος του 2021.

    Σημειώνεται πως το online κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτης, με διευθύνοντα σύμβουλο τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη, έκανε πρεμιέρα στα τέλη του 2020 στην Αττική. Είχε προηγηθεί στις αρχές του περασμένου έτους η εξαγορά της caremarket.gr, με την εταιρεία να κάνει με αυτό τον τρόπο την είσοδό της στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αμέσως μετά την έναρξη της πανδημίας, η Σκλαβενίτης προχώρησε σε συνεργασία με την πλατφόρμα efood για τη διανομή των προϊόντων της.

    Διαβάστε επίσης:

    Σκλαβενίτης: Τα τρία κλειδιά που ξεκλείδωσαν την κερδοφορία

    Σκλαβενίτης: Δυναμική επέκταση και στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Οι επόμενοι σταθμοί



    ΣΧΟΛΙΑ