Ναυτιλία

Β. Βαλέντης: Ανάκαμψη από το φθινόπωρο βλέπει η Pyxis Tankers

Βαλέντιος Βαλέντης ναυτιλία

Βαλέντιος Βαλέντης, εφοπλιστής Pyxis Tankers


Διευρύνθηκαν κατά το δ’ τρίμηνο 2018 οι ζημίες της ναυτιλιακής Pyxis Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλέντη, κυρίως λόγω των χαμηλότερων εσόδων από ναυλώσεις των πλοίων της, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα τριμήνου της εταιρείας που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Οι καθαρές ζημίες της εταιρείας στο δ’ τρίμηνο 2018 διαμορφώθηκαν στα 3,4 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 1,4 εκατ. δολαρίων κατά το δ’ τρίμηνο 2017, ενώ κατά την ίδια περίοδο τα έσοδά της από ναυλώσεις πλοίων μειώθηκαν στα 4,4 εκατ. δολάρια, από 5,4 εκατ. δολάρια κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017.

«Τα λειτουργικά μας αποτελέσματα για το δ’ τρίμηνο του 2018 αντανακλούν μία επιδείνωση ως προς τη συγκρίσιμη περίοδο του 2017. Οι τιμές ναύλωσης spot για τάνκερ MR στην έναρξη του δ΄τριμήνου 2018 ήταν κοντά σε επίπεδα-ρεκόρ, όμως ανέκαμψαν προς το τέλος της περιόδου», ανέφερε ο Βαλέντιος Βαλέντης, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα. Ο ίδιος εξήγησε πως η εταιρεία αποφάσισε να ναυλώσει τρία από τα τάνκερ MR της με βραχυχρόνιες ναυλώσεις, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της περιόδου.

Εξέφρασε ακόμα την εκτίμηση ότι η αγορά των τάνκερ παραγώγων θα συνεχίσει να παρουσιάζει δυσκολίες μέχρι και το ερχόμενο καλοκαίρι, αλλά από το φθινόπωρο και μετά θα ανακάμψει σημαντικά, πέρα από την παραδοσιακή εποχιακή άνοδο του δ’ τριμήνου. Ο κύριος λόγος για την αισιοδοξία του αυτή είναι η επιβολή των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές θείου.

O εφοπλιστής δήλωσε ότι είναι αισιόδοξος για τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς των τάνκερ παραγώγων και επεσήμανε πως η Pyxis Tankers βρίσκεται σε προνομιακή θέση για να εκμεταλλευθεί τις ευκαιρίες που θα προκύψουν από την αναμενόμενη ανάκαμψη της αγοράς.

Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από έξι τάνκερ που μεταφέρουν διυλισμένα παράγωγα πετρελαίου και άλλα υγρά. Η συνολική χωρητικότητα των έξι τάνκερ ανέρχεται στα 216.600 dwt, ενώ η αξία τους ανέρχεται στα 101,72 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ν. Μουνδρέας: Η NGM Energy πούλησε παλαιάς κατασκευής τάνκερ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Λιβανός: Μακροπρόθεσμη συμφωνία ναύλωσης GasLog-Endesa


ΣΧΟΛΙΑ