• Ναυτιλία

    United Maritime (Σταμάτης Τσαντάνης): Ενισχύει το στόλο της με φορτηγό πλοίο και τα έσοδα της με την ναύλωση δυο πλοίων

    Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της United Maritime Corporation

    Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της United Maritime Corporation


    Η ναυτιλιακή εταιρεία United Maritime, του Σταμάτη Τσαντάνη, η οποία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Nasdaq, ενισχύει τον στόλο της χύδην ξηρού φορτίου με την προσθήκη ενός panamax σε ναύλωση bareboat με δυνατότητα αγοράς, ενώ έχει εξασφαλίσει απασχόληση για δύο πλοία kamsarmax που αποκτήθηκαν νωρίτερα φέτος.

    Η εταιρεία spinoff της Seanergy έκλεισε συμφωνία για το ιαπωνικής κατασκευής panamax και έχει ήδη προκαταβάλει το ποσό των 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων κατά την υπογραφή και θα πληρώσει περαιτέρω το ίδιο ποσό κατά την παράδοση, η οποία εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί μεταξύ Ιουλίου και Οκτωβρίου.

    Η ημερήσια τιμή ναύλωσης συμφωνήθηκε στα 8.000 δολάρια. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη δυνατότητα στην εταιρεία του Σταμάτη Τσαντάνη να αγοράσει το πλοίο χωρητικότητας 78.020 dwt στην τιμή των 17,1 εκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος της ναύλωσης.

    Επιπλέον, τα δύο ιαπωνικής κατασκευής kamsarmax που αγοράστηκαν με συνδυασμένη τιμή 39,2 εκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο Φεβρουάριο, ναυλώθηκαν και τα δύο και αναμένεται να κερδίσουν περίπου 8 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του έτους.

    Το πλοίο Cretansea κατασκευής 2009 και το Oasea που κατασκευάστηκε το 2010 έχουν ναυλωθεί για έως και 14 μήνες. Η εταιρεία χρηματοδότησε την αγορά των πλοίων, μέσω ενός συνδυασμού μετρητών και συμφωνίας πώλησης και επαναμίσθωσης ύψους 24,5 εκατομμυρίων δολαρίων με υποχρέωση αγοράς 12,8 εκατομμυρίων δολαρίων μετά από πέντε χρόνια. Η United θα διαθέτει πλέον στόλο οκτώ πλοίων.

    Διαβάστε επίσης

    Παπαδόπουλος (πρόεδρος Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου): Να εφαρμοστεί σύντομα η Ναυτιλιακή Εταιρεία με Περιορισμένη Ευθύνη

    Νίκος Χριστοδουλίδης: Η Κυπριακή κυβέρνηση επιταχύνει τη διαδικασία για εφαρμογή του «One- Stop Shipping-Centre»



    ΣΧΟΛΙΑ