ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μία ασυνήθιστη για την εταιρεία τριετή ναύλωση πλοίου της εξασφάλισε η Eastern Mediterranean Maritime του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου.
Όπως έγινε γνωστό, σύμφωνα με τον δείκτη Baltic Exchange, το capesize Gortynia (χωρητικότητας 182.000 dwt, κατασκευής 2015) ναυλώθηκε από την Rio Tinto για χρονικό διάστημα 34 έως 38 μηνών, έναντι 23.300 δολαρίων ημερησίως.
Πρόκειται για μία σπάνια κίνηση από την πλευρά της Eastern Mediterranean Maritime, η οποία συνηθίζει να ναυλώνει τα πλοία της στην αγορά spot, ενώ τα περισσότερα capesizes της δεσμεύονται με συμβόλαια το πολύ 12 μηνών.
Είναι όμως επίσης ασυνήθιστη κίνηση και για τα δεδομένα της αγοράς, καθώς πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε διάρκεια ναύλωση πλοίου capesize που συμφωνήθηκε φέτος, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται το TradeWinds.
Σημειώνεται ότι την Τρίτη οι τιμές ναύλωσης για πλοία capesize διαμορφώθηκαν στα 25.326 δολάρια ημερησίως, με την Clarksons Platou Securities να παρατηρεί μία αποδυνάμωση των δρομολογίων στη Βραζιλία, την ώρα που η δραστηριότητα ενισχύεται στην περιοχή του Ειρηνικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γκαμπόν: Αγνοείται τάνκερ ελληνικών συμφερόντων με σημαία Παναμά
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Λουκόπουλος: Σε πλειστηριασμό πλοίο της Oxygen. Όλο το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στο «σφυρί» βγήκε πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πρώτο χτύπημα στη Μεσόγειο: Ουκρανική επίθεση σε ρωσικό πετρελαιοφόρο νότια της Κρήτης (video)
- Θανάσης Παπαγεωργίου: Ο ιδιοκτήτης του Fever στέλνει εξώδικο στον Μαζωνάκη για ψευδείς καταγγελίες και επιστροφή χρημάτων
- Πάνος Λασκαρίδης: «Νονός» της πρώτης φρεγάτας FDI Belharra «ΚΙΜΩΝ» – Ιστορική ημέρα για το Πολεμικό Ναυτικό
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Με 159 «ναι» πέρασε το νομοσχέδιο για την μετάβασή του στην ΑΑΔΕ