• Ναυτιλία

    Τέσσερα πλοία του Β. Ρέστη στη σημαία των Νήσων Μάρσαλ – Συνολικά διαθέτει 28 πλοία στο ίδιο νηολόγιο

    Βίκτωρας Ρέστης

    Βίκτωρας Ρέστης


    Τέσσερα πλοία της ναυτιλιακής εταιρείας Enterprises Shipping & Trading (EST), του Βίκτωρα Ρέστη ύψωσαν την σημαία των Νήσων Μάρσαλ.

    Όπως αναφέρει το Νηολόγιο των Νήσων Μάρσαλ, η EST είναι ο παλαιότερος και μεγαλύτερος Έλληνας πελάτης της IOMSR και με τις τελευταίες προσθήκες ανεβάζουν τον συνολικό αριθμό των πλοίων της που είναι νηολογημένα στο Isle of Man σε 28 – 13 Bulk Carriers και 15 Oil Tankers.

    Τα νέα πλοία που ενεγράφησαν στο Νηολόγιο των Νήσων Μάρσαλ πρόκειται για πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και είναι τα MAGIC STRIKER, DYNAMIC STRIKER AND VIRTUOUS STRIKER, όλα 33.044 τόνων και το HELVETIA ONE 51.195 τόνων.

    Ο διευθυντής του IOMSR Cameron Mitchell δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε τον στόλο μας και να συνεχίσουμε μια πολύτιμη σχέση με την Enterprises, η οποία είναι η μακροβιότερη εταιρεία και ο μεγαλύτερος πελάτης μας στην Ελλάδα.

    «Εκτιμούμε πολύ την ελληνική αγορά και συνεχίζουμε να προσβλέπουμε στην οικοδόμηση ισχυρών νέων συνεργασιών και επιχειρηματικών εξελίξεων. Ανυπομονούμε για τα Posidonia και τις συζητήσεις που θα φέρουν» και πρόσθεσε: «Το Νηολόγιο μπορεί να προσφέρει στους Έλληνες πελάτες βρετανικά πρότυπα και μια εύκολη, αποτελεσματική και ανταγωνιστική υπηρεσία.

    Αυτό περιλαμβάνει χαμηλές χρεώσεις, με μία ετήσια πληρωμή και χωρίς κρυφές χρεώσεις, ενώ ορισμένα ανοιχτά Νηολόγια χρεώνουν σχεδόν όλες τις πρόσθετες υπηρεσίες. Δεν υπάρχει ετήσιος φόρος χωρητικότητας με βάση το μέγεθος του πλοίου, κανένα τέλος επιθεώρησης, κανένα προξενικό τέλος, κανένα τέλος έρευνας ατυχημάτων και προσφέρουμε έκπτωση για στόλους πολλών πλοίων καθώς και κίνητρα για τέλη για πλοία φιλικά προς το περιβάλλον.

    Συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε και να ηγούμαστε. Ήμασταν ένα από τα πρώτα κράτη σημαίας που προσέφεραν ψηφιακά πιστοποιητικά. Ήμασταν επίσης το πρώτο κράτος σημαίας που κυκλοφόρησε μια εφαρμογή για την ευημερία των ναυτικών για να υποστηρίξει την ψυχική υγεία των ναυτικών, η οποία γνωρίζουμε ότι αποτελεί τεράστια ανησυχία για τους πλοιοκτήτες».

    Τον Απρίλιο του 2022 η IOMSR έγινε ένα από τα πρώτα κράτη σημαίας στον κόσμο που μείωσε τα τέλη νηολόγησης για πλοία που χρησιμοποιούν πράσινη τεχνολογία.

    Ανακοινώνοντας την κίνηση, ο κ. Mitchell, είπε: «Εάν είστε μια ναυτιλιακή εταιρεία που κάνει βήματα προς την επίτευξη των στόχων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG) του IMO, η σημαία Isle of Man θα σας ανταμείψει. Θέλουμε να καλωσορίσουμε περισσότερα νέα, πιο πράσινα πλοία στον στόλο μας».

    Το νέο μέτρο δίνει στους πλοιοκτήτες μείωση 15% στο ετήσιο τέλος εγγραφής τους. Το μειωμένο τέλος προσφέρεται σε φορείς εκμετάλλευσης φορτηγών πλοίων, εμπορικών σκαφών αναψυχής ή επιβατηγών πλοίων που επενδύουν σε βιοκαύσιμα, εναλλακτικά καύσιμα, αιολική ή ενεργειακή τεχνολογία στην ξηρά.

    Διαβάστε επίσης:

    Η Cosco επενδύει 3 δισ. δολάρια σε λιμάνι στη Λίμα του Περού

    Οι Ρώσοι ναυπηγούν πλοία στην Κορέα αξίας 8,05 δισ. δολ. – Η Sovcomflot πουλά πλοία αν και έχει ρευστότητα πάνω από μισό δισ. δολ.



    ΣΧΟΛΙΑ