• Ναυτιλία

    Στ. Τσαντάνης: Μια ανάσα από την επιστροφή στην κερδοφορία η Seanergy

    Τσαντάνης Seanergy ναυτιλία

    Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings Corp.


    Η ανάκαμψη στην αγορά των capesizes έφερε τη ναυτιλιακή Seanergy Maritime, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Σταμάτη Τσαντάνη, μία… ανάσα από την επιστροφή της στην κερδοφορία στο τελευταίο τρίμηνο του 2017, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου και έτους που ανακοίνωσε η εταιρεία.

    Ειδικότερα, στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 η Seanergy παρουσίασε ζημίες ύψους 116.000 δολαρίων, θεαματικά συρρικνωμένες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, όταν είχαν διαμορφωθεί στα 6,9 εκατ. δολάρια. Συνολικά για το 2017 οι ζημίες της εταιρείας ανήλθαν στα 3,2 εκατ. δολάρια, έναντι 24,6 εκατ. δολαρίων που ήταν για το 2016.

    Σημαντικό στοιχείο αποτελεί επίσης η αύξηση του τζίρου της εταιρείας κατά 123% σε σχέση με το δ’ τρίμηνο του 2016, στα 24,3 εκατ. δολάρια, ενώ το EBITDA διαμορφώθηκε σε θετικό αποτέλεσμα 7,8 εκατ. δολαρίων, όταν στο δ’ τρίμηνο του 2016 το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό (-1,4 εκατ. δολάρια).

    Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της Seanergy, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Σταμάτης Τσαντάνης, εξέφρασε την ικανοποίηση του για την “ισχυρή” απόδοσή της, την οποία απέδωσε στις αυξημένες τιμές ναύλωσης, αλλά και στη βελτίωση του ισολογισμού της μέσω της μείωσης της μόχλευσης, κάνοντας λόγο για οφέλη τα οποία τώρα βλέπει η εταιρεία από την καίρια τοποθέτησή της στην αγορά των capesizes. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, η μέση τιμή ναύλωσης για ένα πλοίο της Seanergy διαμορφώθηκε για δ’ τρίμηνο 2017 στα 18.505 δολάρια ημερησίως και για το σσύνολο του 2017 στα 13.047 δολάρια ημερησίως, αυξημένη κατά 152% σε σχέση με τις αντίστοιχες περιόδους του 2016.

    Ο ίδιος σημείωσε ότι για το πρώτο τρίμηνο του 2018 το 78% των διαθέσιμων ημερών των πλοίων της εταιρείας έχουν ναυλωθεί έναντι περίπου 15.920 δολαρίων ημερησίως κατά μέσο όρο.

    Ο Σταμάτης Τσαντάνης έκανε αναφορά και στα πλοία που έχει προσθέσει στον στόλο της η εταιρεία τα τελευταία χρόνια (συνολικά εννέα από το 2015, εκ των οποίων το ένα ενσωματώθηκε εντός του 2017), σημειώνοντας: “Έχουμε αποδείξει την ικανότητά μας να φέρνουμε εις πέρας προσθήκες στο κατάλληλο timing, και πιστεύω ακράδαντα ότι έχουν δημιουργήσει ένα ισχυρό θεμέλιο που θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευθούμε τις ανοδικές συνθήκες στην αγορά”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέα κοινοπραξία στον χώρο των ρυμουλκών – Vernicos και Σπανόπουλος ένωσαν επίσημα τις δυνάμεις τους

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παραγγελίες για 100 τάνκερ από τους εφοπλιστές. Ποιος Έλληνας πρωταγωνιστεί στις συμφωνίες

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πίττας: Δυναμική επιστροφή στα κέρδη για την Euroseas



    ΣΧΟΛΙΑ