ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping Inc., γνωστοποίησε ότι, μέσω μιας θυγατρικής εταιρείας που της ανήκει εξ ολοκλήρου, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cargill International S.A., με έδρα την Γενεύη, για το πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Panamax, m/v Maera.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 12.000 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 28 Οκτωβρίου 2023 και με μέγιστο χρονικό διάστημα την 28η Δεκεμβρίου 2023. Η ναύλωση ξεκίνησε νωρίτερα σήμερα.
Το “Maera” είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου Panamax 75.403 dwt που κατασκευάστηκε το 2013.
Η απασχόληση του «Maera» αναμένεται να αποφέρει περίπου 3,74 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 7 Ultramax).
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει 2 πλοία ξηρού χύδην Ultramax το τέλος Δεκεμβρίου. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των 2 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,8 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 10,21 ετών.
Διαβάστε επίσης
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Πούλησε και επαναμίσθωσε πλοίο και θα έχει έσοδα 29,85 εκατ. δολ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- BRABUS ISLAND: Οι υψηλές ταχύτητες επαναπροσδιορίζουν την αρχιτεκτονική των εξαιρετικά πολυτελών ακινήτων
- Big Boss στον ΟΛΘ o Ιβάν Σαββίδης – Ολο το παρασκήνιο της απομάκρυνσης του Αθανάσιου Λιάγκου
- Τα deals της Ευρώπης, τι συμβαίνει με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι καφεδιές και τα πούρα του Ρέστη, ο αεικίνητος «Σερ Τάκης», η πρωτιά της Μαργέλου, ο επώδυνος χωρισμός του 50αρη manager και οι hot business της Μελίνας (Βανδή) Νικολαΐδη
- Γιώργος Στάσσης (ΔΕΗ): Θα εξάγουμε το μοντέλο της Δυτικής Μακεδονίας
