ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Για μια μικρή κομματική μειοψηφία, που με απόλυτα προσχηματικούς τρόπους και αφορμές, αποκλείουν το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά και επιβάλλουν με βίαιους και απροκάλυπτους τρόπους την παρεμπόδιση του δικαιώματος της εργασίας», κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το συνδικάτο εργαζομένων στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά Σ.Ε.Ε.Δ.Π.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το εν λόγω συνδικάτο, το ίδιο αποτελεί το αντιπροσωπευτικό όργανο των εργαζομένων, εκπροσωπώντας περισσότερους από 1200 εργαζόμενους στο εμπορευματικό λιμάνι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των σχετικά πρόσφατων αρχαιρεσιών. Προσθέτει ότι βρίσκεται σε διαρκείς διαπραγματεύσεις με τις διοικήσεις των εταιριών, με στόχο το ταχύτερο δυνατόν τη συμφωνία και υπογραφή της νέας ΣΣΕ, που θα κατοχυρώνει «ουσιαστικά οφέλη για όλους μας και διαρκή εργασιακή ειρήνη».
Σημειώνεται ότι χθες βράδυ, το άλλο σωματείο των εργαζομένων, της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες του Πειραιά (ΕΝΕΔΕΠ), αποφάσισε τη συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.
Την αντίδραση των λιμενεργατών προκάλεσε ο χθεσινός τραυματισμός ενός 38χρονου συναδέλφου τους, ο οποίος έπεσε από ύψος, κατά τη διάρκεια εργασιών σε φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην προβλήτα ΙΙΙ.
Το σωματείο ζητά να ενταχθούν όλοι οι εργαζόμενοι στα βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα, να υπογραφεί συλλογική σύμβαση εργασίας που να συμπεριλαμβάνει τις προσαυξήσεις των νυχτερινών, αργιών και Σαββατοκύριακων, και όλοι οι εργαζόμενοι να γίνουν πλήρους απασχόλησης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης:
Η απεργία στο ΣΕΜΠΟ του Πειραιά συνεχίζεται – Συλλογική σύμβαση ζητούν οι λιμενεργάτες
ΕΝΕΔΕΠ: Απεργία και πορεία προς το υπουργείο Ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη