Το τελευταίο πλοίο του στόλου της ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής, Remi Maritime πρόκειται να βγει σε πλειστηριασμό, μετά από πολύμηνη κατάσχεση στην Κίνα.
Το χωρητικότητας 57,000-dwt φορτηγό πλοίο Blue Marlin I (κατασκευής 2008) βρίσκεται αγκυροβολημένο στο λιμάνι Weihai στην επαρχία Shandong μετά την κατάσχεση του, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες πραγματοποιήθηκε με εντολή της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Νομικές πηγές δήλωσαν ότι αναμένουν σύντομα εντολή δημοπρασίας από το δικαστήριο.
Η εξέλιξη αυτή θα σημάνει το τέλος του στόλου της Remi Maritime, καθώς έχει ήδη προηγηθεί ο πλειστηριασμός του αδελφού πλοίου, Blue Cat (κατασκευής 2009), τον περασμένο Ιούλιο στη Θεσσαλονίκη. Και σε αυτή την περίπτωση το πλοίο είχε κατασχεθεί κατόπιν εντολής της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.
Αν και δεν έγινε γνωστό το όνομα του αγοραστή, σύμφωνα με το Vesseltracker.com, το πλοίο πουλήθηκε έναντι 9 εκατ. δολαρίων και μετονομάστηκε σε Pangeo. Πλέον ανήκει στην, επίσης ελληνικών συμφερόντων, ναυτιλιακή Amalthia Marine.
Η κατάσταση του Blue Marlin I είναι άγνωστη, ωστόσο από τον περασμένο Δεκέμβριο παραμένει αγκυροβολημένο σε διάφορα λιμάνια, φτάνοντας στις 5 Μαρτίου στο Weihai.
Σύμφωνα με το VesselsValue η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 8,2 εκατ. δολάρια. Πρόσφατα, ναυλομεσίτες είχαν αναφέρει ότι το πλοίο πουλήθηκε έναντι 7,8 εκατ. δολαρίων, ωστόσο, όπως φάνηκε στη συνέχεια η συμφωνία δεν ολοκληρώθηκε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη