ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για Alpha Bank, ΔΕΗ, ΕΤΕ, Eurobank, INTEK, ΟΠΑΠ, PEIR, Profile, Diana Shipping και ExxonMobil
Τη ναύλωση ενός από τα δύο πλοία post-panamax που αγόρασε πέρυσι τον Απρίλιο από τη Foremost Marine ανακοίνωσε η ελληνική ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, με τη ναυλώτρια εταιρεία να είναι η Uniper Global Commodities.
Η συμφωνία αφορά στο πλοίο Phaidra (χωρητικότητας 87.146 dwt, κατασκευής 2013) και θα αποφέρει στην Diana Shipping 12.700 δολάρια ημερησίως, μείον 5% προμήθεια, για περίοδο 12 με 15 μηνών.
Το ποσό αυτό είναι ελαφρώς χαμηλότερο από τα 13.215 δολάρια ημερησίως όπου κινήθηκε τον Δεκέμβριο η μέση τιμή 12μηνης ναύλωσης για πλοία panamax, αν και φαίνεται λογική μία τέτοια μείωση, δεδομένου ότι βρισκόμαστε στην παραδοσιακά πιο αδύναμη για τις τιμές περίοδο πριν την κινεζική Πρωτοχρονιά.
Σημειώνεται ότι προηγουμένως το Phaidra είχε ναυλωθεί από την Jera Trading έναντι 7.750 δολαρίων ημερησίως.
Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο του 2017 η Diana Shipping υπέγραψε μια συμφωνία για να αγοράσει το Phaidra έναντι 20,1 εκατ. δολαρίων, μέσω μιας συναλλαγής στην οποία περιλαμβανόταν ένα ακόμη Post-Panamax πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου της Foremost , σύμφωνα με στοιχεία από τη ναυτιλιακή πλατφόρμα VesselsValue.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σύννεφα στην αγορά ξηρού φορτίου. Εκτιμήσεις για τις τιμές των ναύλων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Μυλωνάς: «Colpo grosso» από την Transmed Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ντίνος Καρούσης: Μεγάλο comeback μετά από 6 χρόνια για τη Chios Navigation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι Ευρωπαίοι ηγέτες είναι «έτοιμοι» να παράσχουν στην Ουκρανία εγγυήσεις ασφαλείας – Αναμένουν «υποστήριξη» των ΗΠΑ
- Παρέμβαση Τσίπρα λίγο πριν το συνέδριο του Economist: Ο όρος «βαλκανοποίηση» είναι μάλλον επιεικής
- ΕΧΑΕ: Στο 6,59% το ποσοστό της Praude Asset Management
- Ινδία: Aμφισβήτηση δασμών των ΗΠΑ σε προϊόντα χαλκού – Καταφεύγει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου
