Ναυτιλία

Σ. Παληός: Απρόβλεπτη εξέλιξη σε συμφωνία ναύλωσης της Diana Shipping

Συμεών Παληός ναυτιλία

Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


Στην ακύρωση προηγούμενης συμφωνίας ναύλωσης πλοίου της ναυτιλιακής Diana Shipping, του εφοπλιστή Συμεών Παληού, προχώρησε η αραβική εταιρεία Al Ghuarair Resources International.

Η Al Ghurair, με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, δεν θα ναυλώσει τελικά το χωρητικότητας 98,704-dwt  post-panamax Polymnia (κατασκευής 2012), λόγω «απρόβλεπτων γεγονότων», αναφέρει η ναυτιλιακή.

H συγκεκριμένη συμφωνία είχε ανακοινωθεί στις 10 Οκτωβρίου 2019.

«Οι ναυλωτές άσκησαν το δικαίωμα που έχουν και ακύρωσαν τη σύμβαση χρονοναύλωσης αφού το πλοίο δεν έχει ακόμη παραδοθεί, λόγω απροσδόκητων παραγόντων που δεν σχετίζονται με την κατάσταση του, κατά τη διάρκεια προκαθορισμένης περιόδου», επισήμανε σε ανακοίνωση της η Diana Shipping.

To Polymnia είναι στην παρούσα φάση ναυλωμένο, όπως είχε ανακοινωθεί, στην Cargill International έναντι 16.000 δολαρίων ημερησίως, ενώ η ναυτιλιακή θα αναζητήσει νέο ναυλωτή για τη συνέχεια.

Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 43 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (4 newcastlemaxes, 14 capesizes, 5 post-panamaxes, 5 kamsarmaxes και 15 panamaxes). Σήμερα, η συνολική χωρητικότητα του στόλου της εταιρείας κυμαίνεται στα 5,3 εκατ. dwt, με μέσο όρο ηλικίας των πλοίων τα 9,46 έτη.

Σημειώνεται ότι η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία, από τις αρχές του 2019 έχει προχωρήσει στην πώληση πέντε πλοίων του στόλου της τύπου panamax, αποκομίζοντας συνολικά κεφάλαια περίπου 34,5 εκατ. δολαρίων.

Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα, θα δημοσιοποιήσει τα οικονομικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019, πριν από το άνοιγμα των αγορών.


ΣΧΟΛΙΑ