• Ναυτιλία

    Ποια ελληνική εταιρεία αγοράζει μεταχειρισμένο πλοίο για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια

    ναυλαγορά ναυτιλία


    Την πρώτη της απόκτηση μεταχειρισμένου πλοίου εδώ και 12 χρόνια φέρεται να δρομολογεί η χαμηλών τόνων ελληνική ναυτιλιακή White Sea Navigation, συμφερόντων του καπετάνιου Ιωάννη Κεχαγιά.

    Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds, η εταιρεία συνδέεται με την εξαγορά του supramax Requiem (χωρητικότητας 58.000 dwt, κατασκευής 2010) έναντι περίπου 12,1 εκατ. δολαρίων. Πρόκειται άλλωστε για ένα πλοίο που ταιριάζει στο προφίλ του στόλου της White Sea, η οποία διαχειρίζεται τρία πλοία τύπου supramax, όλα κατασκευασμένα το 2009 ή το 2010 στα ναυπηγεία Dayang, όπου έχει κατασκευαστεί και το Requiem. Η εταιρεία διαχειρίζεται επίσης ένα ultramax, το Christos (χωρητικότητας 63.200 dwt, κατασκευής 2016), που επίσης έχει κατασκευαστεί στα ίδια ναυπηγεία. Και τα τέσσερα αυτά πλοία απασχολούνται στον στόλο της εταιρείας από κατασκευής τους.

    Πιθανόν η απόκτηση του Requiem, αν επιβεβαιωθεί, να αποτελεί κίνηση για την αντικατάσταση του πλοίου Sophia (χωρητικότητας 45.800 dwt, κατασκευής 1996), το οποίο η εταιρεία πούλησε τον Ιούνιο του 2017 έναντι 4 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Η εταιρεία που πουλά το Requiem είναι επίσης ελληνική: πρόκειται για την Kassian Maritime, η οποία είναι δραστήρια στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων, και η πώληση του Requiem θα είχε νόημα, δεδομένου ότι η Kassian το αγόρασε το 2015 έναντι 12,75 εκατ. δολαρίων, δηλαδή σχεδόν την ίδια τιμή στην οποία φέρεται να το αγοράζει τώρα η White Sea.

    Η Kassian έχει πουλήσει συνολικά πέντε πλοία ξηρού φορτίου τα τελευταία δύο χρόνια, επιτρέποντας στην εταιρεία να αποκτήσει έως και εννέα νεότερα σε ηλικία μεταχειρισμένα πλοία κατά την ίδια περίοδο. Οι τελευταίες τρεις εξαγορές της Kassian φέρονται να έγιναν το τελευταίο τρίμηνο, αν και δεν έχουν επιβεβαιωθεί επισήμως.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Σουραβλάς: Συνεχίζει ακάθεκτη την ανανέωση του στόλου της η Load Line

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Η Navios… ανακαλύπτει τον κόσμο του sale and leaseback

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Προκοπίου: Γιατί η Dynagas LNG Partners ψαλιδίζει τη διανομή μερίσματος



    ΣΧΟΛΙΑ