Ναυτιλία

Π. Παναγιωτίδης: Φρενίτιδα αγορών από την Castor Maritime – Με 11 πλοία ενίσχυσε το στόλο της

Castor Maritime


Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζει την ανάπτυξη του στόλου της η ναυτιλιακή  Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη, καθώς μέσα σε τρεις ημέρες ανακοίνωσε δύο ακόμη εξαγορές πλοίων, ενός τάνκερ και ενός bulker.

Από τις αρχές του έτους η εταιρεία, που έχει την έδρα της στην Κύπρο, έχει διαθέσει σχεδόν 200 εκατ. δολάρια για την απόκτηση 11 μεταχειρισμένων πλοίων.

Την Δευτέρα ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε ένα φορτηγό πλοίο τύπου kamsarmax, που κατασκευάστηκε το 2015 σε ναυπηγείο της Κίνας, έναντι 23,5 εκατ. δολαρίων. Μάλιστα, το bulker θα παραδοθεί με συμβόλαιο ναύλωσης εναπομένουσας διάρκειας 17 έως 21 μηνών, με ημερήσια ακαθάριστα ναύλα ίσα με 114% του δείκτη Baltic Panamax.

Τρεις ημέρες νωρίτερα, η Castor Maritime γνωστοποίησε την εξαγορά και ενός aframax τάνκερ, κατασκευασμένου το 2005 σε κορεάτικο ναυπηγείο, στην τιμή των 14,8 εκατ. δολαρίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την τελευταία εξαγορά, ο Πέτρος Παναγιωτίδης, CEO της εταιρείας, επισήμανε ότι διαθέτει επιπλέον μετρητά και θα συνεχίσει να αναζητά ευκαιρίες για την περαιτέρω ισχυροποίηση του στόλου της Castor.

Η ανάπτυξη της ναυτιλιακής είναι ταχύτατη αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι πριν από δύο χρόνια, τον Φεβρουάριο του 2019 που οι μετοχές της εισήχθησαν στην αγορά Nasdaq, διέθετε στο στόλο της μόλις ένα πλοίο, το Magic P (χωρητικότητας 76.500 dwt, κατασκευής 2004), που απέκτησε έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

Άρχισε να δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου, ωστόσο, φέτος επεκτάθηκε και στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, με την εξαγορά δύο τάνκερ aframax LR2, τα οποία κατασκευάστηκαν το 2005 σε ναυπηγείο της Κορέας, καταβάλλοντας συνολικό τίμημα 27,2 εκατ. δολαρίων, ενώ με την τελευταία κίνηση απέκτησε ένα ακόμη τάνκερ κατηγορίας aframax.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης της και στην αγορά των containerships.

Μετά από την παραλαβή των νέων πλοίων, ο στόλος της Castor Maritime θα αποτελείται από 17 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1,5 εκατ. dwt, εκ των οποίων 1 capesize, 6 kamsarmax και 7 panamax bulkers, καθώς 1 τάνκερ aframax και 2 τάνκερ LR2.

Διαβάστε ακόμα:

Π. Παναγιωτίδης: Η ελληνική ναυτιλιακή που εξαγόρασε το ένατο πλοίο της από τις αρχές του έτους

Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ στην Socar έναντι 120 εκατ. δολαρίων

Νίκος Μουνδρέας: Σε τροχιά αναδιάρθρωσης του στόλου της η NGM Energy

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ