Οι δοκιμές λειτουργίας του τερματικού σταθμού Rijeka Gateway, που θεωρείται το μεγαλύτερο έργο logistics στην Κροατία, έχουν ξεκινήσει.

Το έργο, που υλοποιείται από την APM Terminals σε κοινοπραξία με τον όμιλο Enna, υποδέχτηκε πριν από λίγες ημέρες το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Cape Fulmar, μήκους 170 μέτρων και χωρητικότητας 1.440 TEU, το οποίο θα παραμείνει αγκυροβολημένο στον τερματικό σταθμό για ένα μήνα.

1

Όπως ανακοινώθηκε, το Cape Fulmar έφτασε από το Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου και θα χρησιμοποιηθεί ως πλατφόρμα εκπαίδευσης και δοκιμών για όλες τις επιχειρησιακές διαδικασίες και σενάρια υπό συνθήκες «σχεδόν πανομοιότυπες πλήρους λειτουργίας».

Σύμφωνα με τον Όμιλο Enna, κατά τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες, η λειτουργία όλου του εξοπλισμού του τερματικού σταθμού, συμπεριλαμβανομένων των γερανών 1.700 τόνων κατασκευάζονται από την κινεζική εταιρεία ZPMC.

Η κροατική εταιρεία δήλωσε επίσης ότι το πρώτο πλοίο που μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια στην πύλη της Ριέκα αναμένεται να καταπλεύσει στις 12 Σεπτεμβρίου 2025.

Το πλοίο θα φτάσει από την Κίνα, μετά το οποίο το φορτίο θα μεταφερθεί σιδηροδρομικώς στις γειτονικές χώρες Ουγγαρία και Σερβία, αποκάλυψε ο Γκρέγκορ Γκλούσιτς, Διευθύνων Σύμβουλος της Enna Logic και της Enna Transport.

Με χωρητικότητα πρώτης φάσης 650.000 TEU και δυνατότητα υποδοχής πλοίων έως 18.000 TEU, η Θαλάσσια Πύλη της Ριέκα αναμένεται να χρησιμεύσει ως στρατηγικό σημείο εισόδου για φορτία με προορισμό την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη, εξήγησαν στελέχη της APM Terminals.

Αρχικά, τα πλοία θα προσεγγίζουν κάθε Παρασκευή, με τη συχνότητα να αυξάνεται σταδιακά.

Ταυτόχρονα με την άφιξη του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Cape Fulmar, ο τερματικός σταθμός της Ριέκα υποδέχτηκε επίσης το πρώτο δοκιμαστικό τρένο που λειτούργησε η Enna Logic.

Τα τρένα είχαν μήκος 500 μέτρα, σε δύο γραμμές, παρέδωσε άδεια εμπορευματοκιβώτια για τη δοκιμή των γερανών RMG.

Η εγκατάσταση απασχολεί σήμερα πάνω από 220 άτομα. Εκτός από τις τεχνικές προετοιμασίες, έχει δοθεί μεγάλη σημασία στην πρόσληψη και την εκπαίδευση, με πάνω από 45.000 ώρες να έχουν επενδυθεί στην ανάπτυξη του προσωπικού μόνο το 2025.

Διαβάστε επίσης:

H Maersk παρήγγειλε 20 πλοία κοντέινερ με διπλό καύσιμο

IFC: Εμφανίστηκε αύξηση κατά 50% σε πειρατείες και ληστείες στη θάλασσα – Μειώθηκαν κατά 23% τα συνολικά περιστατικά στη θάλασσα

Ποιος ελέγχει τελικά μετοχικά την ναυτιλιακή εταιρεία Eletson Gas; Μια δικαστική διαμάχη χωρίς τέλος και πολλές ανατροπές