Η Maersk υπέγραψε συμφωνίες με τρία ναυπηγεία στην Κίνα και στη Νότια Κορέα για την κατασκευή 20 νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξοπλισμένων με κινητήρες διπλού καυσίμου, στο πλαίσιο του σχεδίου ανανέωσης του στόλου της.

Τα νέα πλοία θα έχουν συνολική μεταφορική χωρητικότητα 300.000 TEU, ολοκληρώνοντας τις παραγγελίες στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου της τον Αύγουστο του 2024.

1

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να υπογράψουμε συμφωνίες για 20 νέα πλοία, ολοκληρώνοντας την προγραμματισμένη απόκτηση χωρητικότητας», δήλωσε η Άντα Κριστεσκου, επικεφαλής ναυλώσεων και νέων πλοίων στην Maersk.

«Αυτές οι παραγγελίες αποτελούν μέρος του προγράμματος ανανέωσης του στόλου μας και αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας για απαλλαγή από τον άνθρακα. Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου σχεδιασμένους να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλών εκπομπών».

Τα πλοία, θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) με κινητήρες διπλού καυσίμου, θα έχουν μέγεθος από 9.000 έως 17.000 TEU, προσφέροντας στην Maersk μεγαλύτερη λειτουργική ευελιξία σε μελλοντικά δίκτυα μεταφορών.

Διαβάστε επίσης:

IFC: Εμφανίστηκε αύξηση κατά 50% σε πειρατείες και ληστείες στη θάλασσα – Μειώθηκαν κατά 23% τα συνολικά περιστατικά στη θάλασσα

Ποιος ελέγχει τελικά μετοχικά την ναυτιλιακή εταιρεία Eletson Gas; Μια δικαστική διαμάχη χωρίς τέλος και πολλές ανατροπές

Μελίνα Τραυλού: Αν ο ΙΜΟ υιοθετήσει το ΙΜΟ Net-Zero Framework, η Ευρώπη θα πρέπει να το ενσωματώσει πλήρως στο κανονιστικό της πλαίσιο