ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νικόλας Πατέρας: Η Contships επιστρέφει στην αγορά ομολόγων με νέο σχέδιο άντλησης κεφαλαίων – mononewsTV
Η Contships Logistics συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Πατέρα εξετάζει το ενδεχόμενο να αντλήσει επιπλέον κεφάλαια από την σκανδιναβική αγορά ομολόγων, μετά την πρώτη επιτυχημένη έκδοση ύψους 100 εκατ. δολαρίων που πραγματοποίησε στις αρχές του έτους.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ανέθεσε στις Arctic Securities και Fearnley Securities να αναλάβουν το εγχείρημα και να ξεκινήσουν συναντήσεις με επενδυτές σταθερού εισοδήματος από την 1η Σεπτεμβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι η αρχική πώληση ομολόγων, τον Ιανουάριο 2025, είχε προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον από διεθνείς θεσμικούς επενδυτές, οι οποίοι κάλυψαν άμεσα την προσφορά, καθιστώντας την Contships την πρώτη ιδιωτική ελληνική εταιρεία που αξιοποίησε την σκανδιναβική αγορά ομολόγων.
Σύμφωνα με την ναυτιλιακή ενδέχεται να ακολουθήσει μια συμπληρωματική έκδοση του υφιστάμενου μη εξασφαλισμένου ομολόγου της, το οποίο είναι συνδεδεμένο με κριτήρια βιωσιμότητας και λήγει στις 11 Φεβρουαρίου 2030.
Τα καθαρά έσοδα από την έκδοση θα χρησιμοποιηθούν για γενικούς εταιρικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της πιθανής αναχρηματοδότησης υφιστάμενου χρέους και της απόκτησης ναυτιλιακών περιουσιακών στοιχείων.
Σημειώνεται ότι η Fearnley Securities αναβάθμισε τη σύσταση της για τα ομόλογα της Contships Logistics σε «αγορά», αντανακλώντας τη σταθερή πορεία της εταιρείας και την ελκυστική απόδοση της έκδοσης.
Σύμφωνα με τους αναλυτές Erik Borthen και Fredrik Dybwad, ο αυξανόμενος όγκος εργασιών παρέχει «καλή ορατότητα ενόψει του 2026». «Είμαστε εντυπωσιασμένοι από την απόδοση της [Contships] τόσο στον τομέα των συμβάσεων όσο και στις αγοραπωλησίες από τότε που ξεκινήσαμε να καλύπτουμε την εταιρεία», ανέφεραν στο σχετικό report, πριν από περίπου δύο εβδομάδες.
Η Contships πραγματοποίησε κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σημαντικές κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου της, με πωλήσεις μικρότερης χωρητικότητας πλοίων και παράλληλες αγορές άλλων μεγαλύτερης χωρητικότητας, εξασφαλίζοντας παράλληλα ναυλώσεις για σχεδόν το σύνολο των feeder containerships που κατέχει.
Επίσης, προχώρησε σε προπληρωμές μακροπρόθεσμων δανειακών υποχρεώσεων και κινήσεις μείωσης του κόστους δανεισμού της, βελτιώνοντας το χρηματοοικονομικό της προφίλ και ενισχύοντας την ευελιξία της για τις επόμενες κινήσεις της.
Η Contships Logistics αποτελεί τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο ιδιοκτήτη πλοίων feeder containerships χωρητικότητας μεταξύ 900 teu και 2.000 teu, παγκοσμίως. Μετά και τις πρόσφατες κινήσεις της στη second hand αγορά διαθέτει στόλο με 39 πλοία.
Διαβάστε επίσης:
Άλλη μια παραγγελία για 10 νεότευκτα από την CMA CGM, αξίας 2,1 δισ. δολαρίων στην Κίνα
Στις 30 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα το ετήσιο συνέδριο της Capital Link
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αγρίνιο: Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στην περιοχή Σκάλωμα
- Eurobank: Απέκτησε 2.386.277 μετοχές που διαπραγματεύονται στο ΧΑ με μέση τιμή κτήσης 3,2842 ευρώ
- Νέος κύκλος επιμόρφωσης με αποζημίωση 100 ευρώ – Σήμερα η πληρωμή στους πρώτους 80.000 εργαζόμενους
- Μπορώ να αγοράσω μόνο πάρκινγκ ή αποθήκη σε πολυκατοικία; Πότε επιτρέπεται και πότε όχι από τη νομοθεσία
