• Ναυτιλία

    Νέο ναυπηγικό πρόγραμμα για τον Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση: Στα σούπερ τάνκερ μπαίνει η Latsco Shipping

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης


    Στα σούπερ τάνκερ, που μπορούν να μεταφέρουν 300.000 τόνους αργού, μπαίνει η Latsco Shipping. Ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου Λάτση,  στο πηδάλιο της οποίας βρίσκεται από το 2012 ο Πάρις Καισιδόκωστας – Λάτση, γιος της Μαριάνης Λάτση, προχώρησε σε κατάθεση παραγγελίας για δύο τάνκερ τύπου VLCC, στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy στη Νότια Κορέα.

    Τα δύο πλοία , τα οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς θα κοστίσουν 180 εκατ. δολάρια, αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία μέσα στο 2022.

    Ο εγγονός του Γιάννη Λάτση, συνηθίζει τα ανοίγματα σε νέες αγορές και τις συνεργασίες, όπως για παράδειγμα πριν από λίγα χρόνια όταν ανακοίνωνε την είσοδο της εταιρείας στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers). Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για δύο LNF carries τα οποία κατασκευάζονται επίσης στα ναυπηγεία της Hyundai στη Νότια Κορέα. Τα πλοία χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων θα παραδοθούν μέσα στο 2021 και την διαχείρισή τους θα αναλάβει η  Latsco LNG Marine Management του Ομίλου Λάτση.

    «Είμαστε ένας όμιλος που επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία στο περιβάλλον και στη ναυτιλία, εστιάζει στη μεταφορά “καθαρών” ενεργειακών προϊόντων. Πιστεύω ότι είναι χρέος της δικιάς μας γενιάς να προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη αυτών των προϊόντων και, στον τομέα αυτό, η Latsco θα πρωταγωνιστήσει», έχει δηλώσει ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας.

    Ο κ. Κασιδόκωστας το 2017 ανακοίνωσε επίσης τη σύσταση του  ομίλου Marla Shipmanagement, στην ομπρέλα του οποίου βρίσκονται η Marla Bulkers, με στόλο τεσσάρων φορτηγών πλοίων τύπου Supramax, τα πλοία που αποκτήθηκαν με την κοινοπραξία Ivy Shipping και η Maria Tankers, με τέσσερα δεξαμενόπλοια τύπου Aframax.

    Τα τελευταία χρόνια, εξαιρουμένης την τελευταίας κίνησης, η Latsco Shipping έχει υλοποιήσει ένα πενταετές ναυπηγικό πρόγραμμα, που περιλαμβάνει 24 νεότευκτα πλοία μεταφοράς προϊόντων αργού (product tankers) και μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers).

    Αυτή τη στιγμή η εταιρεία, με τη πολύ βαριά κληρονομιά, και την ιστορία 70 ετών, έχει 29 πλοία στη θάλασσα, με μέσο όρο ηλικίας τα έξι έτη, και συνολική μεταφορική ικανότητα 1,8 εκατ. τόνους.

    Οι βραβεύσεις

    Οι κινήσεις του συνεχιστή της κληρονομιάς του Γιάννη Λάτση, αυτά τα οκτώ χρόνια που ηγείται της Latsco δεν πέρασαν απαρατήρητα από την αγγλική ναυτιλιακή επιθεώρηση της Lloyds List, η οποία κάθε χρόνο διοργανώνει τα Lloyds List Greek Shipping Awards. Ο Πάρις Κασιδόκωστας Λάτσης έχει καταφέρει να αποσπάσει δύο βραβεύσεις από το 2012 που έχει αναλάβει τη ηνία και μετά. Αρχικά μετά τις ανακοινώσεις του  για τις επενδύσεις της εταιρείας στα LNG carriers κερδίζει, τον Δεκέμβριο του 2018, το βραβείο New Generation Shipping Award, το οποίο απονέμεται σε προσωπικότητες της ναυτιλίας, ηλικίας έως 40 ετών.

    «Είναι μεγάλη τιμή για μένα η βράβευση αυτή από τους Lloyd’s, που έχουν παράδοση στη ναυτιλιακή βιομηχανία τριών αιώνων. Πριν από έξι χρόνια, όταν ανέλαβα να συνεχίσω την κληρονομιά του παππού μου, του καπετάνιου Γιάννη Λάτση, δεν φανταζόμουν ότι θα βρισκόμουν σήμερα εδώ, ανάμεσα σε τόσο μεγάλους πλοιοκτήτες», δήλωνε χαρακτηριστικά τότε.

    Ένα χρόνο αργότερα τον Δεκέμβριο του 2019, παρέλαβε, μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Γιώργο Μαργαρώνη, το βραβείο Tanker Company of the Year για λογαριασμό της Latsco Shipping.

    Διαβάστε ακόμα:

    Δημήτρης Προκοπίου: Ισχυρή κίνηση της Centrofin στην αγορά ξηρού φορτίου

    Νικόλας Μαρτίνος: Νέο brand για τα bulkers και τα containerships της Thenamaris

    Πόλυς Χατζηιωάννου: «Decarbonization is the name of the game»

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ