ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης, αλλά και ο γιος του Γιώργος Μελισσανίδης, οι οποίοι ακολουθούν διαφορετική ρότα στις ναυτιλιακές τους επιχειρήσεις έχουν πάρει σημαντικές αποφάσεις για την εδραίωση της παρουσίας τους στους τομείς που επιχειρούν.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης, μετά την ανάπτυξη του δικτύου του για τον εφοδιασμό πλοίων και τη περισυλλογή πετρελαιοειδών καταλοίπων σε Πειραιά, Γιβραλτάρ, Αμβούργο, τώρα ετοιμάζεται να επεκταθεί και στη Μάλτα.
Μάλιστα, λέγεται, από έγκυρες ναυτιλιακές πηγές, ότι αγόρασε τρία πλοία με τα οποία θα ενισχύσει τον σταθμό περισυλλογής και εφοδιασμού πετρελαίου που θα εγκαταστήσει στη Μάλτα. Η κίνηση αυτή του Δημήτρη Μελισσανίδη δείχνει ότι είναι αποφασισμένος να διευρύνει τις ναυτιλιακές επιχειρηματικές του δραστηριότητες και έξω από την Ελλάδα.
Πρόσφατα αγόρασε ένα δεξαμενόπλοιο, συνολικής χωρητικότητας 7.000 dwt,έναντι 3 εκατ. δολαρίων και το οποίο εξυπηρετεί τις ανάγκες του σταθμού του ομίλου στο Γιβραλτάρ.
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες σε πλοία στα περισσότερα λιμάνια της χώρας, από τον Πειραιά μέχρι την Κέρκυρα και από το Ηράκλειο μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
Η εταιρεία Hellenic Environmental Center, η οποία είναι θυγατρική του ομίλου Aegean, δραστηριοποιείται στα περισσότερα και μεγαλύτερα ελληνικά λιμάνια στην συλλογή, μεταφορά και επεξεργασία των πετρελαιοειδών καταλοίπων που παράγονται στα πλοία.
Ειδικότερα, διαθέτει διπύθμενους (double bottom) και διπλού τοιχώματος (double hull) Πλωτούς Διαχωριστήρες, εξοπλισμένους με τον πλέον σύγχρονο μηχανολογικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Τον ECOMASTER χωρητικότητας 100.000 m3, που είναι ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη και τον ECOLEADE χωρητικότητας 30.000 m3.
Επίσης διαθέτει στόλο δεξαμενόπλοιων και βυτιοφόρων οχημάτων, με τα οποία συλλέγονται τα πετρελαιοειδή κατάλοιπα που καταλήγουν στους Διαχωριστήρες, όπου διαχωρίζονται σε ελαιώδες έρμα και καθαρό νερό με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές μεθόδους.
Επίσης, ο Γιώργος Μελισσανίδης, υλοποιεί ένα πρόγραμμα ναυπήγησης τεσσάρων δεξαμενοπλοίων, τα οποία τα τρία θα τα παραλάβει μέσα στο τρέχον έτος και το τέταρτο το 2023.Τα τέσσερα δεξαμενόπλοια είναι τύπου aframax και η συνολική χωρητικότητα τους φτάνει τα 114.000 dwt. Η συνολική τους αξία θα διαμορφωθεί στα 180 εκατ. δολάρια.
Ήδη, το πρώτο πλοίο από τα τέσσερα δεξαμενόπλοια, το Green Admire, της ναυτιλιακής εταιρείας Aegean Shipping του Γ. Μελισσανίδη, την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου, έπεσε στη θάλασσα από το No2 Drydock των εγκαταστάσεων της Cosco Yangzhou στην περιοχή Jiangdu της Κίνας.
Το δεξαμενόπλοιο θα υψώσει σημαία της Λιβερίας και η παράδοσή του έχει προγραμματιστεί να γίνει στα τέλη Ιουνίου του τρέχοντος έτους.
Το πλοίο Green Admire είναι η ένατη συνεχόμενη παραγγελία των νεότευκτων πλοίων που η εταιρεία πραγματοποιεί στον όμιλο COSCO τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Όλα τα πλοία της Aegean Shipping είναι πιστοποιημένα κλάσης ECO και συνεχίζει να ενισχύει τη δέσμευσή του πλοιοκτήτη της για την προστασία του Περιβάλλοντος ενισχύοντας την προοπτική του «Πράσινου Στόλου».
Επισημαίνεται ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης και η ανεξάρτητη και αυτόνομη ναυτιλιακή εταιρεία του γιου του Γιώργου Μελισσανίδη Aegean Shipping Management διαθέτουν συνολικά 35 πλοία.
Τα 15 σύγχρονα πλοία του Γιώργου Μελισσανίδη είναι φιλικά προς το περιβάλλον, κάτι που φαίνεται από τα ονόματα των πλοίων, που το πρώτο συνθετικό τους είναι Green.
Διαβάστε επίσης:
Γ. Μελισσανίδης: Η απροσδόκητη κίνηση της Aegean Shipping
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ozempic και Mounjaro: Η «σκοτεινή πλευρά» των φαρμάκων για το αδυνάτισμα που… σπάνε τα ταμεία
- Τα βαριά πρόστιμα, η υπερβολή στους ελέγχους και το λόγο έχει η Δικαιοσύνη – Αρθρο παρέμβαση
- O Μητσοτάκης στο Λονδίνο, το ράλι σε ΜΟΗ, ΕΛΠΕ και τράπεζες, οι διαφωνίες των Κωνσταντακόπουλων για το Costa Navarino, η συγκίνηση Εξάρχου, το σχέδιο Σκυλακάκη για το ρεύμα, το OPEN TV και ο κοντός αφερέγγυος εφοπλιστής
- Γιατί οι παραγωγοί ενέργειας είχαν κηρύξει πόλεμο στον Μάνο Μανουσάκη του ΑΔΜΗΕ