F

Ναυτιλία

Νέες επενδύσεις σχεδιάζει η Castor Maritime του Πέτρου Παναγιωτίδη

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Π. Παναγιωτίδης: Μπαράζ ναυλώσεων στην αγορά ξηρού φορτίου από την Castor Maritime

Castor Maritime


Νέα επέκταση του στόλου της Castor Maritime σχεδιάζει ο Πέτρος Παναγιωτίδης, μέσω δανείου ύψους 40,75 εκατ. δολαρίων που έκλεισε με ευρωπαϊκή τράπεζα.

Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν, μεταξύ άλλων και για ενισχύσουν τα αναπτυξιακά πλάνα της εταιρείας. Η εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Nasdaq έχει επενδύσει τους περισσότερα από 300 εκατ. δολάρια τον τελευταίο χρόνο, ενώ στην αρχή του 2021 είχε ένα στόλο από αποτελούμενο από έξι bulk carriers, ενώ σήμερα έχει φτάσει τα 26 πλοία. Από αυτά τα 18 είναι bulk carriers και τα έξι είναι δεξαμενόπλοια. Η συνολική χωρητικότητα του στόλου φτάνει τα 2,2 εκατ. τόνους dw.

Την τελευταία, μέχρι την επόμενη, επένδυση, η Castor την έκανε κατά τη διάρκεια του Μαίου. Τότε είχε ανακοινώσει ότι είχε αποκτήσει τρία ακόμα bulk carriers, έναντι 60 εκατ. δολαρίων περίπου. Στις αρχές Μαΐου αγόρασε ένα kamsarmax, κατασκευασμένο το 2013 σε ιαπωνικό ναυπηγείο έναντι 21 εκατ. δολαρίων, και λίγες ημέρες αργότερα δύο ακόμα bulkers τύπου panamax, κατασκευής 2013 και 2014, έναντι 19,06 εκατ. δολαρίων και 21 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα.

Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, CEO της εταιρείας, επισήμανε ότι μετά την ολοκλήρωση των τελευταίων εξαγορών, ο στόλος της εταιρείας του θα αποτελείται από 26 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και τάνκερ (1 Capesize, 7 Kamsarmax και 10 Panamax bulkers, καθώς και 1 Aframax, 5 Aframax/LR2 και 2 MR1 τάνκερ).

Σημειώνεται ότι η εταιρεία όταν οι μετοχές της εταιρείας εισήχθησαν στο αμερικανικό χρηματιστήριο η εταιρεία διέθεσε στο στόλο της μόλις ένα πλοίο το Magic P, χωρητικότητας 76.500 dwt και κατασκευής 2004, το οποίο είχε αγοράσει έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

Η αγορά

Τον επενδυτικό σχεδιασμό της Castor ευνοούν και οι συνθήκες της αγοράς, ειδικά στα bulkers. Ενδεικτικό του πολύ θετικού κλίματος είναι και οι δύο τελευταίες ναυλώσεις της εταιρείας μέσα στον Ιούνιο. Πιο συγκεκριμένα ναύλωσε Μagic Argo, ένα kamsarmax του 2009 για 33.000 δολάρια την ημέρα. Επίσης ναύλωσε και το panama Magic Rainbow, ένα πλοίο του 2007 έναντι 25.000 δολαρίων την ημέρα.

Διαβάστε ακόμη:

Στα 37 έφτασε ο στόλος των bulk carriers της Costamare – Ράλι επενδύσεων

Στα ύψη οι τιμές των containerships με τη ναυλαγορά να καλπάζει

Στην αγορά των containerships και των bulk carriers ποντάρει η Αγγελική Φράγκου

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ